Monday 31 December 2018

[Video Kita saksikan k'jaan kleptokrat BN tersungkur di kaki rakyat] Di ambang tahun baru, di tengah-tengah hujan lebat PAS turun ke jalan bantah PH? Aikk, tak kan 150 orang aje? Kah, kah, kahhh!

Selasa, 1 Januari 2019
Related image

Di ambang tahun baru, ahli PAS turun ke jalan bantah PH

Beberapa jam sebelum 2018 melabuhkan tirai, kira-kira 150 penyokong PAS turun ke jalan raya bagi menyuarakan bantahan terhadap apa yang menurut mereka peningkatan kos sara hidup di bawah kerajaan Pakatan Harapan (PH).
Protes pembangkang di ambang tahun baru adalah perkara biasa sejak beberapa tahun lalu.
Antara protes terbesar sebelum ini adalah Himpunan Turun pada 31 Disember 2013 - juga berkenaan kos sara hidup - yang menarik ribuan hadirin.
Malam ini, di tengah-tengah hujan lebat, Pemuda PAS diketuai Muhammad Khalil Abdul Hadi meneruskan tradisi itu dan kali ini ia ditujukan kepada rakan lama mereka yang kini menjadi kerajaan persekutuan.
mk.

6 comments:

Unknown said...

Depa kena buat d KELANTAN juga sb ktan masih mundur. Rakyatnye ramai merantau cari sesuap nasi d negeri lain yg jauh lbh maju.

Unknown said...

Pas saja melambatkn pembangunan spy rakyat Kelantan kekal mundur dn susah ...pasal jaga org susah lg mudah dr jaga org senang ...gitu kot ...hahaha

Credit Land said...

Halo,
Adakah anda sedang mencari pinjaman asli? adakah anda dalam hutang dan memerlukan wang untuk membayar bil anda, adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan baru atau meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membeli kereta atau rumah? Adakah anda mempunyai projek yang belum selesai di hujung jari anda disebabkan oleh pembiayaan yang tidak mencukupi? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda mendapati sukar untuk mendapatkan perkhidmatan modal daripada bank tempatan dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman pelaburan untuk melabur di kawasan tertentu pengkhususan, anda berada di tempat yang betul untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! CREDIT LAND menawarkan pelbagai jenis pinjaman kepada syarikat dan individu pada kadar faedah 2% yang rendah dan berpatutan. Modal dan proses pinjaman kami adalah selamat, tulen dan 100% dijamin dan terjamin. Berminat sila hubungi kami melalui e-mel; (creditlandloans@gmail.com)

E-mel: creditlandloans@gmail.com

Mr. Joshua said...

Adakah anda memerlukan pinjaman cepat dengan kadar faedah yang relatif rendah serendah 2% ?, cari lagi kerana Linda Moore Firma Pinjaman menawarkan pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang e.t.c. tidak kira nilai kredit anda. Firma Pinjaman Linda Moore dijamin memberi perkhidmatan kewangan kepada pelanggan kami di seluruh dunia. Dengan pakej pinjaman yang fleksibel, pinjaman boleh diproses dan dipindahkan kepada peminjam dalam masa yang sesingkat mungkin, hubungi pakar kami untuk nasihat dan perancangan kewangan jika anda memerlukan pinjaman cepat. E-mel: lindamooreloans@gmail.com atau WHATSAPP: +19292227999.

fatma said...

BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!!

Nama saya fatma Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi tahu semua pencari pinjaman supaya berhati-hati, kerana terdapat penipuan di mana-mana, mereka akan menghantar dokumen perjanjian palsu untuk anda dan mereka akan mengatakan tidak ada bayaran pendahuluan, tetapi mereka adalah orang yang suka bermain, kerana mereka kemudian akan meminta bayaran yuran lesen atau yuran jaminan yuran dan yuran pemindahan, jadi berhati-hati dengan syarikat pinjaman mereka yang curang.

Beberapa bulan yang lalu saya tegang dari segi kewangan dan terdesak, saya telah tertipu oleh beberapa peminjam dalam talian. Saya hampir kehilangan harapan sehinggalah Tuhan menggunakan kawan saya yang merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat boleh dipercayai yang dipanggil ibu Theresa, yang memberi pinjaman tanpa jaminan dari USD100,000 dalam masa kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dan kadar faedah hanya 2%

Saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya memohon, dihantar terus ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan.

Kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik, supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa, sila hubungi beliau melalui e-mel sebenar: theresaloancompany@gmail.com dan oleh rahmat Tuhan dia tidak akan pernah mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman jika anda taat.

Anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya: feyzilfatma@gmail.com dan Sety diperkenalkan dan berbincang mengenai Puan theresa, dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan theresa, anda juga boleh menghubunginya melalui e-melnya: martinimarais1986@gmail.com Sekarang, semua yang saya akan lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun mereka setiap bulan.

Satu perkataan cukup untuk orang bijak

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena