Saturday 8 December 2018

[Video Mahu RILEK Bro setelah berpanas berhujan petang tadi! INI SIFAT MANUSIAAA, udah kaya sombong pulaaa] Lepas ni bertekak pula JUMLAH YG HADIR & Kes kuil: 106 individu ditahan setakat jam 8 pag ini.

Ahad, 9 Disember 2018
Foto Otai BERSIH.
Kesian pulak tengok bekas Perdana Menteri, Apabila tempat dudoknya hanya di bawah, tidak layak untuk sebaris dengan pemimpin tertinggi...
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.

LEPAS NI BERTEKAK PULA JUMLAH YANG HADIR..

Foto Otai BERSIH.
Posted by 
Foto Otai BERSIH.
Berlatarbelakang sang saka merah putih, berkeris hijau, berbulan kuning, bersampin merah, berkotak kotak, berkaca mata, berseluar yankee....pandanglah mata ini...dengan tulus...pasti merasakan gelombang cahaya api membara keluar dari batu cincin..itu bara perjuangan kami..
Otai BERSIH

Kes kuil: 106 individu ditahan setakat jam 8 pag ini

Polis Diraja Malaysia (PDRM) menahan empat lagi suspek yang disyaki terlibat dalam insiden rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman, Subang Jaya, pada 26 Nov lepas, menjadikan jumlah yang ditahan meningkat kepada 106 orang setakat pukul 8 pagi ini.
Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun berkata, selain itu seramai tujuh individu daripada 66 individu yang dicari polis sebelum ini telah tampil memberi keterangan bagi membantu siasatan kes berkenaan.
Dalam perkembangan sama, ditanya mengenai sama ada polis telah ambil keterangan Muhammad Adib Mohd Kassim, 24, anggota bomba yang cedera teruk dipukul dalam kekecohan it, Mohamad Fuzi berkata PDRM masih belum mengambil keterangan beliau kerana belum pulih sepenuhnya.
"Proses rakaman percakapan dia (Muhammad Adib) belum dilaksanakan lagi kerana keadaan kesihatannya yang belum mengizinkan, insya-Allah kami akan terus rakam percakapannya apabila telah sihat kembali," katanya pada sidang media sempena majlis berkhatan perdana Polis Diraja Malaysia 2018, di Masjid Bukit Aman hari ini.
Berikutan itu, mengenai suspek utama yang memukul Muhammad Adib, beliau berkata PDRM masih belum mengenal pasti suspek sebenar dan siasatan ke arah itu sedang dibuat oleh pasukan petugas khas diketuai Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman Datuk Seri Wan Ahmad Najmuddin Mohd.
Mohamad Fuzi berkata siasatan yang diketuai oleh Wan Ahmad akan dibuat bersama JSJ Bukit Aman dan JSJ Selangor.
Insiden rusuhan pada 26 Nov itu berkaitan dengan unsur jenayah, menyebabkan kecederaan parah kepada seorang anggota bomba Muhammad Adib yang kini dirawat di Institut Jantung Negara, selain kemusnahan 23 kenderaan yang dibakar perusuh, kerosakan sebuah bangunan serta gangguan kepada ketenteraman awam.
-- Bernama 
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena