Tuesday 4 December 2018

[Video Tolonglah pujuk, saya percaya BN dengar cakap PAS] Suasana pilu menyelubungi 800 HENTI KERJA di Utusan Melayu! Ke mana perginya ZAHID DAN NAJIB, merekalah punca tragedi malang ini & Speaker arah Sivaraajh (MIC/BN) keluar Dewan Rakyat.

Rabu, 5 Disember 2018

DI MANA ZAHID DAN NAJIB, PUNCA TRAGEDI...

Posted by 

Speaker arah Sivaraajh keluar Dewan Rakyat


Speaker Dewan Rakyat Mohamad Ariff Md Yusof hari ini mengarahkan C Sivaraajh (BN-Cameron Highlands) meninggalkan persidangan hari ini.
“Jadi untuk sementara waktu sila tinggalkan majlis, dapatkan pendapat peguam, berikan kepada pejabat speaker.
“Ini perkara penting sebab saya tidak mahu perkara ini dijadikan sebagai suatu precedentuntuk masa akan datang,” kata Ariff.
Pada 30 November lalu, Mahkamah Pilihan Raya membatalkan keputusan Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) bagi kerusi Parlimen Cameron Highlands, Pahang dan mengarahkan supaya pilihan raya diadakan semula.
Hakim Azizah Nawawi berkata calon DAP M Manogaran berjaya membuktikan terdapat amalan rasuah yang menyaksikan kemenangan kepada Sivaraajh yang juga adalah naib presiden MIC.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena