Monday, 26 January 2015

[Video] 'Awek pertahan Kpop'...Nurul Hidayah di'rehat'kan dari mana-mana program RTM?

Selasa, 27 Januari 2015
Hukum akal yang mengelirukan?...

Gadis Yang Pertahankan Isu Peluk Artis K-Pop Ini Kakitangan RTM Rupa-Rupanya

Sewaktu kecoh cerita isu wanita bertudung dipeluk Kpop tu.., ramai lah orang yang muncul nak memberi pendapat masing-masing.. Ada pendapat yang boleh terima pakai tu ok la jugak.. Tapi bila dah pendapat yang macam pelik je bunyinya mesti akan kena hentam teruk..

Siapa lagi kalau bukan video seorang wanita yang memberi pendapat yang sangat merepek di laman sosial tu.., dah menjadi viral dan dapat kutukan hebat dari ramai orang.. Apa yang lebih menarik..

Korang nak tahu wanita yang buat video tu bukan wanita biasa tau.., dan bukan jugak wanita luar biasa..hehe.. Cuma dia ni adalah salah seorang fanalis Ikon Siarawan, Nurul Hidayah Md. Nawai.. , program ini adalah anjuran RTM..

Agaknya nak cari perhatian lebih tu yang sampai buat video tu.., tapi perhatian yang dia cari ni tersalah langkah.. Miss A pun pernah tengok video yang dia cakap tu.. Tapi tak tengok sampai habis.., sebab macam merepek je..haha.. Macam beri fakta yang salah je pasal islam..

Disebabkan video perkongsian dia tu masih lagi mendapat kutukan dan kecaman hebat rakyat Malaysia.., berdasarkan dari laporan Utusan, pihak pengurusan RTM khabarnya dah ambil langkah tegas kat Nurul, dengan rehatkan dia dari mana-mana program stesen penyiaran RTM..

Nampak tak kesan yang korang akan dapat kalau cuba nak buat video yang merepek macam Nurul ni.., lain kali nak cari publisiti tu guna jalan yang betul.., dah tersalah langkah habis memakan diri.. Nasib baik stesen RTM tak buang terus dia dari penyiaran mereka.. Miss A
BLM.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena