Friday 23 January 2015

FBI: Syed Hamid Albar, Hishammuddin tak tulis pun...Bermakna Zahidlah menteri pertama yang tulis?

Jumaat, 23 Januari 2015

EDISI KANTOI 'MENIPU' ZAHID HAMIDI !!!!

Hari ini, 20/1/2015.. Hishammuddin nafi pernah hantar surat kepada FBI.

Sebelum ini, 15/1/2015.. Zahid Hamidi kata menteri-menteri KDN (Kementerian Dalam Negeri) terdahulu juga ada menulis dan mengeluarkan surat penjelasan seumpama itu kepada FBI.

ADAKAH Zahid Hamidi boleh dikenakan Akta Rahsia Rasmi (OSA) ???

Allah S.W.T. itu Maha Berkuasa..
Segala Kebatilan & Pembohongan akan terserlah...




KENYATAAN MEDIA
Adakah DS Zahid Menteri Dalam Negeri Pertama Menulis Surat Kepada FBI?
Laporan berita Malaysiakini hari ini bertajuk “I never wrote to FBI, confirms Syed Hamid” telah memetik mantan Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Syed Hamid Albar sebagai berkata beliau tidak pernah menulis sebarang surat kepada pihak FBI seperti surat yang ditulis Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Laporan tersebut turut berkata bahawa mantan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Panglima Hishammuddin Tun Hussein juga tidak pernah menulis surat kepada pihak FBI seperti yang dibuat DS Zahid.
Maka ramai yang ingin tahu, adakah DS Zahid Menteri Dalam Negeri yang pertama untuk berbuat sedemikian? Adakah wujud satu “Standard Operating Procedure” (SOP) bagi menteri-menteri kabinet untuk menulis surat kepada mana-mana badan atau organisasi atas nasihat peguam yang bukan Peguam Negara, seperti surat yang ditulis DS Zahid ini?
Saya berdoa agar DS Zahid akan dikurniakan keberanian untuk menjawab soalan-soalan ini, dan tidak berselindung disebalik alasan teknik dan undang-undang kukubesi seperti yang dibuat sebelum ini.
Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi KEADILAN merangkap
Naib Ketua Angkata Muda KEADILAN
23 Januari 2015

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena