Wednesday 28 January 2015

[Video] Raja Salman tinggalkan Obama untuk solat Asar

Khamis, 29 Januari 2015
Published on Jan 28, 2015
Jika Selasa lalu, wanita nombor satu Amerika Syarikat (AS) Michelle Obama tidak menutup kepala ketika bertemu dengan pemerintah Arab Saudi Raja Salman, kali ini giliran raja baru itu pula meninggalkan presiden Barack Obama dan rombongannya apabila azan Asar berkumandang.

Raja Salman dilaporkan menghentikan protokol sambutan dan meminta izin daripada tetamunya untuk menunaikan solat Asar terlebih dahulu.

Obama berkunjung ke Riyadh bagi merapatkan hubungan dengan Raja Salman serta menyampaikan ucapan takziah atas kemangkatan Raja Abdullah.




Kalau Mahu Seribu Daya...
Bangga Kalau Ada Pemimpin Macam Ni...

Media Barat seperti Reuters membuat liputan mengenai perkembangan kanun undang-undang Brunei ini, ia begitu hangat diperkatakan diseluruh dunia, undang-undang yg telah lama ditinggalkan oleh negara-negara Islam, walhal undang-undang inilah yg dapat mengekang kepelbagaian jenayah dan masalah sosial yg berlaku harini ...

Laporan Berita VIVAnews pada = Isnin, 21 April 2014 | 11:10 WIB, tahun lalu
 — with Ucu Imah,Yop LaksaSedapZulkipli HashimMusang PeduPnut Nur ShafinazzHasnah Awang Kechik andNaim Hartanah.




0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena