Saturday 31 January 2015

JACKIE CHAN kini bergelar DATUK CHAN SONG KANG...KL di bobrokan lagi!

Ahad, 1 Februari 2015
PELAKON HONG KONG JACKIE CHAN KINI BERGELAR DATUK CHAN SONG KANG
Pelakon aksi antarabangsa Jackie Chan menerima darjah kebesaran Panglima Mahkota Wilayah yang membawa gelaran Datuk. Mendahului senarai 356 penerima pingat dan darjah kebesaran tahun ini ialah Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail, lapor Bernama. Beliau dianugerahi Seri Mahkota Wilayah yang membawa gelaran Datuk Seri Utama.

Ketua Biro Sarawak Pertubuhan Berita Nasional Malaysia Abdul Aziz Harun turut dikurniakan pingat Ahli Mahkota Wilayah. Majlis istiadat pengurniaan Darjah Kebesaran, Bintang dan Pingat Wilayah Persekutuan bersempena sambutan Hari Wilayah Persekutuan hari ini berlangsung di Istana Negara di Kuala Lumpur. 

Turut berangkat Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah. Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isteri Rosmah Mansor, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri Noorainee Abdul Rahman turut hadir. Begitu juga dengan Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor dan barisan menteri kabinet lain dalam majlis di Balairung Seri itu.

Posted by OMAK KAU!!



Siapa yang membiarkan semua kebobrokan ini berlaku?


  • Abdul Wahub Knp org melayu susah sgt nak trima kenyataan? Terima ajela ni smua akibat dr perbuatan org melayu itu sendiri...bgsa lain Cuma amik kesempatan jer jgn salahkan dorg plak...
  • Azhar Abdullah UMNO pon dlm bahasa apaaa wehhhh...bahasa penjajah laaa kan kan kan...kunun kunun kunun. ..kih kih
  • Malhis Tompang Lepastu...depa suruh memartabatkan bahasa melayu...cakap tak serupa bikin, memualkan
  • Sapikop Sylar Ar-Rusdila developer pun asyik buat rumah mampu tengok je. hmmm...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena