Friday 23 January 2015

APA SUDAH JADI! Jawi sudah 'dijawikan' oleh sesuatu?

Sabtu, 24 Januari 2015

Inilah Luahan Gadis Melayu Bertudung Dipeluk Dan Dicium Artis K-pop Yang Amat Mengejutkan!

Susulan peristiwa yang memalukan mengenai gadis melayu yang dipeluk dan memeleuk artis Kpop perlbagai tomahan dan lemparan dibuat oleh segenap masyarakat
Tidak berakhir disitu sebuat printsreen yang tersebar mengatakan gadis yang bernama Norazlin Abd Wahid kelahiran Rompin ini telah meluahkan perasaan tentang isu beliau dipeluk artis kpop lihat printscreen dibawah
http://viralberita.blogspot.com/2015/01/inilah-luahan-gadis-melayu-bertudung.html

APA SUDAH JADI PADA JAWI ???
Di mana pendirian anda dlm membantah & benteras gejala2 maksiat jika bersifat 'silap mata' ???

atau pihak JAWI sudah 'dijawikan' oleh sesuatu ???

TAK HERANLAH JIKA sebelum ini kesalahan PENARI TIANG MELAYU pon hanya didenda RM25 aja like emoticon

TAK HERANLAH nak buat maksiat di M'sia DENGAN AMANNYA !!!
Jawi Tarik Balik Waran Tangkap Terhadap Gadis Dipeluk Artis K-POP 
Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) memutuskan untuk tidak mengeluarkan waran tangkap ke atas tiga remaja perempuan bertudung yang terbabit dalam kontroversi aksi sumbang di konsert kumpulan K-Pop, B1AF baru-baru ini.

Pengarah Jawi, Paimuzi Yahya dilaporkan sebagai berkata, waran tangkap melalui perintah mahkamah akan dikeluarkan sekiranya ketiga-tiga wanita berkenaan tidak tampil memberikan kerjasama selepas diberi tempoh seminggu.
Sehingga ke hari ini ketiga-tiga remaja berkenaan masih belum tampil untuk membantu siasatan.

“Kita sudah memberi mereka tempoh selama seminggu untuk tampil membantu siasatan. Tetapi sehingga ke hari ini mereka tidak berbuat demikian.

Selepas berbincang, kita putuskan untuk tidak mengenakan waran tangkap ke atas mereka.”

Aksi pelukan dan ciuman antara ahli kumpulan K-Pop dari Korea Selatan bersama tiga peminat wanita Islam ketika berada di atas pentas konsert di Kuala Lumpur, baru-baru ini telah mencetuskan kecaman pelbagai pihak terutama umat Islam.

Jawi sebelum ini telah membuka kertas siasatan siasatan berhubung isu tersebut telah dibuka di bawah Seksyen 29 Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1977 (Akta 559) Perbuatan Tidak Sopan Di Tempat Awam.
Jika disabitkan bersalah, mereka boleh didenda tidak melebihi RM1,000 atau penjara tidak melebihi enam bulan atau kedua-duanya sekali.

- See more at: http://wowmedia.my/jawi-tarik-balik-waran-tangkap-terhadap-gadis-dipeluk-artis-k-pop/#sthash.JNPFeOyJ.dpuf

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena