Monday, 26 January 2015

'Perangai Buruk' Puteri UMNO...Satu sen pun tidak disumbang oleh Kerajaan Barisan Nasional...

Selasa, 27 Januari 2015

Inilah perangai buruk yang sukar nak di kikis dari sebilangan besar ahli-ahli UMNO terutamanya yang baru nak berjinak-jinak dengan politik contohnya Puteri UMNO. 

Sanggup buat kerja menipu dengan harapan rakyat tidak tahu kerana lupa yang kini kita hidup di alaf baru informasi di hujung jari dan bukan lagi bergantung harap 100% dari media kepunyaan dan kawalan UMNO/BN. Projek rumah Bangi Care ini sumbangan ADUN Bangi merangkap Timbalan Speaker Dewang Undangan Selangor YB Mohd Shafie Ngah untuk rakyat Kuala Nal, Kuala Krai, Kelantan. 

Satu sen pun tidak dikeluarkan maupun disumbang oleh Kerajaan Barisan Nasional .. kakitangan sukarelawan yang membantu mendirikan rumah-rumah ini seorang pun tidak ada yang berdarah dan berjiwa UMNO. Sampai begitu sekali tergamnak dan sanggup buat kerja menipu demi propaganda nak naikkan imej parti dimata rakyat. 

Sebab itu rakyat akan bertanya .. kalau perkara yang jelas dan terang berderang ini sanggup Puteri UMNO Baling menipu tidak dapat bayangkan perkara yang sama-samar dan kelabu asap. 

Akhirnya tujuan nak membantu parti akhirnya menyumbang kepada bertambah kuat ketidak kepercayaan kepada UMNO. .. Betul-betul bikin malu kompenilah!!!!


- omakkau


MENGAMPU TAHAP MACAM INI PON ADA ???
Agak2 ler klu nak mengampu...

FITNAH & PENIPUAN UMNO Berpisah Tiada...
Ada jugak puok juok yg tak reti malu tumpang glamour..

Yang ni lagi best.. duit rakyat dijadikan dana beratus2 juta ringgit.. itu tak termasuk lagi sumbangan2 dari negara2 luar.. tapi sampai sekarang tak nampak apa pun hasil dari ratus juta ringgit dana yang setiap hari dicanangkan di kaca tv. At last.. org punya usaha dia jugak nak dapat nama.. KAH! KAH! KAH! Wanita 'PINKY' mmg camtu. 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena