Thursday 2 July 2015

Harakah dah jadi 'lidah pembelit'?

Khamis, 2 Jun 2015
Harakah dah jadi lidah pembelit ?



Tuntutan asal ambo dgn apa yg dilaporkan oleh harakah Adakah harakah di bawah manusia suci telah menjadi penyambung lidah palsu???? Harakah yg dah jadi lidah pembelit atau sumber maklumat yg sudah meniru...?????

1. Tuntutan asal ambo ialah memohon perintah mahkamah mengembalikan semula jawatan ambo dan membayar gaji kebelakangan kerana pemecatan yg salah, dia ambil sumber mana kata ambo tuntut ganti rugi RM1 juta???  

2. Penghakiman Muktamad ialah sebanyak RM200,000.00, memandangkan KIAS telah bayar masa pecat ambo dulu RM37,353.42 sbg bayaran saguhati tamat perkhidmatan dan bayaran 3 bln gaji sbg ganti notis, dan selepas ini sebanyak RM5,143.14, maka ambo berbesar hati bersetuju membuat anggapan seolah2 KIAS telah bayar kpd ambo sebanyak RM20, 000, maka baki yg perlu dibayar kpd ambo ialah RM180, 000, mengapa peguam KIAS sengaja memalsu atau cuba menutup fakta ini???

 3. Peguam KIAS juga cuba membelit fakta @ harakah telah membuat berita palsu bila dlm isu perakuan testimonial yg telah dipersetujui bersama, namun diputarbelitkan seolah2 KIAS telah berjaya mengeluarkan satu testimonial mengikut kehendak KIAS.

4. Peguam KIAS juga telah berbohong, sekiranya Harakah tidak tersalah petik, bila menyatakan KIAS hanya bersetuju mengeluarkan surat akuan berkebolehan melaksanakan tugas dan amanah ketika ditawar jawatan berkenaan.

Apa tujuannya yg sebenar bila peguam Nik Bahrum berkata sedemikian??????

Berikut pandangan dari Topeng Perak @ Mohd Azmi Mohd Azmi mengenai Loyar Nik Baharum : 



Catatan Oleh Alhusseyn Alhusseyn

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena