Friday 1 December 2017

[Video 60 tahun Umno memerintah ORANG MELAYU TAK KAYA-KAYA pun!] Pakatan Harapan Melaka akan lantik KM Melayu & Oh Umno tengoklah! 'Pengorbanan seorang ayah, serta merta bertukar menjadi enjin bot'.

Sabtu, 2 Disember 2017

Foto Otai BERSIH.
Lensa Photo Banjir 2017.

Sekeping gambar menceritakan pelbagai cerita.
"Pengorbanan seorg ayah, demi keselamatan isteri dan anak2 serta merta boleh bertukar menjadi enjin bot"

PH Melaka akan lantik KM Melayu

Pakatan Harapan negeri Melaka tetap akan melantik seorang Ketua Menteri daripada kalangan orang Melayu jika rakyat memberikan mandat kepada gabungan itu pada Pilihanraya Umum ke-14 nanti.

“Pakatan Harapan Melaka akan memilih sama ada pimpinan Melayu daripada PKR, AMANAH atau Bersatu untuk menjadi Ketua Menteri Melaka jika menang pada PRU 14 nanti.

“Jangan dengar tohmahan dan fitnah pihak tertentu yang cuba menakut-nakutkan rakyat khusus orang Melayu kononnya kuasa orang Melayu akan hilang di Melaka jika PH menang,” ujar Khoo Poay Tiong, Setiausaha DAP Melaka.
Beliau berkata demikian pada program ceramah umum PH di Pernatang Pasir dekat sini kelmarin.
Menurutnya, Pakatan Harapan akan tetap memastikan kuasa orang Melayu dipertahankan sesuai dengan bilangan mereka yang merupakan golongan majoriti di negeri Melaka.
“Tetapi Ketua Menteri baru yang kita lantik adalah seorang yang amanah, telus dan berintegriti tinggi yang akan mengutamakan kebajikan dan kesejahteraan rakyat,” tambah beliau yang juga merupakan Adun Ayer Keroh dan Setiausaha PH Melaka.
Malaysia Dateline

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena