Sunday 20 May 2018

[Video Rakyat tunggu & lihat! Janji Tun M Sebelum PRU-Harta Jho Low Dan Najib 1MDB Akan Dirampas Lalu Dipenjarakan] Perlu hanya ada SATU 100% PM dari kerajaan baharu PH.

Isnin, 21 Mei 2018

Jangan ambil coklat saya!

PERLU ADA HANYA ADA SATU 100% PM DARI KERAJAAN BARU


Kerajaan Pakatan Harapan perlu dilihat sebagai sebuah kerajaan dan bukan sebuah kerajaan campuran yang mempunyai kepala berlainan. 

Tidak perlu ada ulasan dalaman dari sudut individu, sudut parti atau mana² sudut kecuali menyokong 100% tanpa "tetapi" dan "tanpa syarat" kerana saluran untuk menyatakan pandangan ada di Majlis Presiden. 

Jika terlalu banyak keputusan diubah dan dipinda ia sekadar mempamirkan tekanan politik yang berlebihan,  ketidakstabilan ini menjadikan pelabur kurang yakin pada sebuah kerajaan. 

Pandangan biarlah dari rakyat dan pembangkang kerana mereka paling layak,  pemimpin kerajaan dan parti kerajaan perlu berhenti jadi "pembangkang".

Jika kritikan dalaman diberi kebebasan tanpa disiplin, tanpa had,  tanpa kawalan.  hanya akan menimbulkan geseran demi geseran yang akhirnya merebak.

Isu Anwar sebagai PM hendaklah disimpul mati, Tun Mahathir perlu serahkan pada 10mei 2020 kecuali inisiatif Tun sendiri untuk mengawalkannya. Jangan ada persekitaran yang melobi dan mencanai untuk lebih awal dari itu. 

Jalan terbaik ialah Anwar sebagai TPM untuk berganding bahu dan menyerapi pengurusan negara bersama Tun dalam persediaan mengambilalih kuasa sebagai PM. 

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena