Sunday 20 May 2018

[Video SPRM Hadir Ke Rumah Najib atau Najib Perlu Hadir Ke SPRM? Terbaharu, Gaya Hidup Mewah Najib?] BELUM LAGI NAJIB DIDAKWA DI MAHKAMAH, peguam Najib awal2 dah putar belit! ATAU Najib takut nak dtg ke HQ SPRM?

Ahad, 20 Mei 2018


Foto Suara Rakyat.
TAHUKAH ANDA.. SPRM telah menolak kenyataan peguam Najib, Datuk Harpal Singh Grewal yang menyatakan bahawa pegawai SPRM itu akan hadir ke rumah bekas Perdana Menteri itu untuk merakam percakapannya.

KENAPA peguam Najib nak putar alam, terang2 dalam notis yang diserahkan kepada Najib semalam telah dinyatakan dengan jelas bahawa beliau perlu hadir ke Ibu Pejabat SPRM untuk dirakam percakapannya.

BELUM LAGI NAJIB DIDAKWA DI MAHKAMAH, peguam Najib awal2 dah putar belit !!!

ATAU Najib takut nak dtg ke HQ SPRM... Harap jangan 'terjun sendiri' dari tingkat 14 udahler. kesian nanti Rosmah menjanda..



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena