Friday 18 May 2018

[Video Umno bakal diharamkan? Pemuda Umno 'dalam dilema' & Daim tahu di mana Jho Low, minta pulang bantu siasatan] Ketua polis dan CID Sentul di rumah Najib malam ini & Dr. M pakai selipar BATA pun dah cukup. Tak perlu Gucci dan tak perlu PRADA.

Jumaat, 18 Mei 2018


Dr. M pakai selipar BATA pun dah cukup. Tak perlu Gucci dan tak perlu PRADA... yang paling best dia relaks je pergi beli baju buy 1 free 1 yang murah... amacam? 


Ketua polis dan CID Sentul di rumah Najib

Kediaman bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak di Jalan Langgak Duta, Kuala Lumpur terus sibuk sehari selepas pihak polis merampas wang tunai, barangan kemas dan beg tangan dari sebuah unit kondo yang dikaitkan dengan beliau.
Sekitar jam 9.30 malam tadi, empat kereta polis tiba di rumah Najib.
Menurut pegawai polis yang bertugas di luar rumah Najib, rombongan polis itu termasuklah Ketua Polis Ibu Pejabat Daerah (IPD) Sentul, Mohamed Rafiq Mohamed Mustafa dan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (CID) IPD Sentul, Abdul Malik Hasim.
Kira-kira 10 minit kemudian, Najib pulang ke rumahnya selepas berbuka puasa bersama ibunya Tun Rahah Mohamad Noah.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena