Sunday 25 November 2018

[Video Saman saya Guan Eng (bangsa DAP), kita buka di mahkamah–Azwanddin] Aduhhhh! Najib, Najib dah hampir hari perbicaraan dah..Tup2 mintak gugurkan tuduhan ke atasnya plok, Lorrr.

Ahad, 25 November 2018

Foto Suara Rakyat.
KAH.. KAH.. KAH..
Hari tu kata sanggup nak dibicarakan di mahkamah demi mahukan pembelaan supaya dapat bersihkan namanya dari segala tuduhan..

Tup2 bila nak hampir hari perbicaraan, cepat2 mintak gugurkan tuduhan ke atasnya plok.. Lorrr

Sia2 sajalah MAKCIK UMNO TU YANG SANGGUP GADAI BARANG KEMASNYA BERIBU-RIBU RINGGIT sbb nak jamin Najib dahulu..

KAH.. KAH.. KAH..
Harap jgn jadi gila sebelum hari perbicaraan sudah..

Najib kata perbicaraan peluang terbaik bersih namanya

Bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak percaya perbicaraannya akan memberikan beliau peluang terbaik untuk membersihkan namanya.
"Saya yakin atas ketidaksalahan saya.
"Ini adalah peluang terbaik untuk saya bersihkan nama saya secara tuntas setelah ditohmah dan dituduh dengan begitu berat sekali," katanya kepada pemberita selepas keluar dari kamar Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.
Najib memohon untuk dibicarakan terhadap empat pertuduhan. Beliau telah kembali ke kediamannya di Jalan Langgak Duta selepas membayar wang ikat jamin sebanyak RM1 juta.
Mk.

Najib kemuka permohonan gugur 25 tuduhan

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak akan mengemukakan permohonan untuk membatalkan 25 tuduhan salah guna kedudukan dan kegiatan pengubahan wang haram berkaitan dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang dihadapinya.
Bekas Perdana Menteri itu juga akan mengemukakan permohonan untuk mengetepikan Datuk Seri Gopal Sri Ram daripada mengetuai barisan pendakwaan.


Perkara itu dimaklumkan Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah, yang mewakili Najib ketika kes dipindahkan ke Mahkamah Tinggi di sini, hari ini.
Ketika ditemui media, Muhammad Shafee berkata kedua-dua permohonan itu akan difailkan dalam tempoh terdekat.
“Permohonan untuk mengetepikan Gopal Sri Ram adalah atas alasan konflik kepentingan,” katanya.
Terdahulu, Najib, 65, mengaku tidak bersalah dan memohon dibicarakan sebaik pertuduhan terhadapnya dibacakan di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi, Collin Lawrence Sequerah, pada jam kira-kira 3.30 petang.
BH Online

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Biase la org kalau banyak buat Salah. Ape nak heran. Utusan Tuhan pun Dia berani tipu. TaK Caya Tanya lebai. Ni kan plak rakyat.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena