Thursday 1 May 2014

Gaduh GST: [Video] Provokasi 'Anarki' yang tidak diketahui dari mana asalnya...mereka ada bom asap lagi...kah! kah! Kah!

Khamis, 1 April 2014

Hebat kumpulan ini... orang demo mereka juga berdemo tapi selalunya jika demo yang dianjurkan oleh baik pihak NGO Pro PR atau PR sendiri.. provokasi macam manapun susah nak tercetus pergaduhan..

Tambahan pula dengan pihak media, sebab kebanyakkan yang hadir faham apa itu tugas media dan hormat akan tanggungjawab yang dipikul oleh petugas media..

Tetapi hari ini muncul sekumpulan anak muda yang dikatakan menggelarkan diri mereka sebagai 'Anarki' yang tidak diketahui dari mana asalnya..

Lebih menarik lagi majoriti ahli kumpulan mereka yang turut menyertai demo itu menutup wajah mereka dan paling menarik lagi mereka ada bom asap..

Siapa sebenarnya mereka??

Sumber - asd & mkini

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena