Thursday, 17 March 2016

[Video] Alif min nun wau SARKAS a.k.a Umno? Kenapa Menteri suka auta & memutarbelitkan kenyataan.

Jumaat, 18 Mac 2016
Kena tanya soalan dengan wartawan pun takut? kata darah pahlawan bugis...

Ingatkan rakyat M'sia jer tau UMNO tu 'sarkas' spt mana sindiran dlm filem P.Ramlee .. Tak heranlah kalau warga asing kata KERAjaan UMNO/BN sarkas.. hahaaaa

alif mim nun wau... SARKAS a.k.a Umno

https://youtu.be/AsOVmdN5Alw

Kenapa Menteri UMNO suka fitnah & memutarbelitkan kenyataan KM Pulau Pinang..?? dahlah bodo, fitnah sana sini... lepas tu sebar cerita dgn harapan ada yang percaya...

Kenyataan Rahman Dahlan Kota Jilat Najib sampai kering ni.. terang2 'AUTA'... kerana dasar perumahan negara dalam pembentangan Bajet 2013 yang dibaca oleh Najib (yang dijilat oleh Rahman) jelas menyebut bahawa harga mampu milik telah ditetapkan oleh KERAJAAN PUSAT pada harga sehingga RM400k...

Kenyataan KM Pulau Pinang: https://goo.gl/Vc2qLr

Harga RM400k pada Bajet 2013:http://goo.gl/s2gOlS

Musibat 'derma' RM2.6 bilion...

Tiada PM semulia & paling zuhud di dunia Najib Razak dah dapat derma pulang balik derma tersebut..

Pasti Rosmah Mansor tak dapat tidur lena gara2 derma bilion2 ringgit tu dah dipulangkan balik.. huhuhukkk

Dengar Boleh Percaya Jangan...

1 comments:

Unknown said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
berikan 4D/ angka [] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi AKI ALIH,,di no

082---> 313 ---> 669---> 888

insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 2750 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam bermain togel

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
tapi tidak ada satupun yang berhasil..




KLIK DISINI 4d 5d 6d





Solusi yang tepat jangan anda putus asah... AKI ALIH akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh angka togel 2D/ ,3D/, 4D/ 5D/ 6D/ SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu

silahkan Hub: AKI ALIH DI NO: 082---> 313 ---> 669---> 888

ANGKA RITUAL: TOTO/MAGNUM 4D/5D/6D/


ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/6D/



ANGKA RITUAL; KUDA LARI 2D/3D/4D/6D/



ANGKA RITUAL; SINGAPUR 2D/3D/4D/ 6D/



ANGKA RITUAL; TAIWAN,THAILAND



ANGKA RITUAL: SIDNEY 2D/3D/4D 6D/






Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena