Saturday 19 March 2016

'RASUAH' Setiap hari nama MALAYSIA semakin 'harum' di mata dunia..."Jangan ingat saya penyangak" - Najib.

Sabtu, 19 Mac 2016
Kami 'percaya' Najib satu2nya pemimpin bugis UMNO yg tak curi harta rakyat. Najib kaya hidup mewah, Rosmah pon hidup senang lenang penuh kemewahan lagi boros BUKANNYA CURI HARTA RAKYAT...

Mereka hidup mewah kerana simpan duit sejak dari kecik lagi...

Selagi nyawa kamu dikandung badan, tipu & perbodohkanlah kami.. Satu hari nanti pasti kamu di bawah jua..

Setiap hari nama MALAYSIA semakin 'harum' di mata dunia sejak Najib Rosmah menerajui negara..

TERKINI !!!.. Isu USD1 bilion dalam akaun peribadi Najib terus jadi perhatian dunia, kali ini ia dipaparkan dalam Majalah Time edisi Mac 2016..

Sudah pasti penyokong Najib bangga, kembang kempis hidung & bontot mereka...


p/s: Sekali lagi majalah asing telah memalukan & memburukkan nama M'sia & PM kita di mata dunia.. HARI APA PULA NAJIB NAK SAMAN MAJALAH TIME !!!

Jangan ingat saya penyangak, curi harta rakyat – Najib

 | March 19, 2016
Perdana Menteri tekad untuk terus berjuang mempertahankan kepemimpinannya
najib-razak,malaysia
KUANTAN: Datuk Seri Najib Razak bertekad untuk terus berjuang mempertahankan kepemimpinannya demi pembangunan ekonomi negara dan kebajikan rakyat.
Perdana Menteri berkata, beliau bukanlah seorang pencuri harta rakyat seperti yang digambarkan oleh pihak yang ingin menjatuhkannya, yang disifatkannya sebagai sengaja dilakukan untuk memburukkan imej beliau sebagai pemimpin nombor satu negara.
“Tuan-tuan dah kenal saya. Saya ini bukanlah (seperti) apa yang dikatakan oleh orang belah sana (yang ingin menjatuhkannya). Saya bukanlah macam itu. Saya telah jaga Pahang (dan negara) dengan sebaik-baiknya.
“Kalau saya nak rompak dah lama saya rompak hutan (balak) sini (Pahang). Saya tidak ambil seinci pun, sebatang pokok pun saya tidak ambil, saya tidak ambil lombong bauksit, saya tidak ambil apa-apa.
“Bila saya jadi Perdana Menteri saya tidak ubah pendirian saya, saya tidak akan ambil harta rakyat, jangan ingat saya penyangak, jangan ingat saya mencuri harta rakyat, saya Perdana Menteri untuk rakyat,” katanya pada majlis Himpunan Solidariti di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia, di sini hari ini.
FMT.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena