Tuesday 29 March 2016

AWAT TAK GILA? Banduan Umno lagi mulia & beruntung berbanding jadi banduan pembangkang...

Selasa, 29 Mac 2016

JKR Johor bersihkan wajah ‘joker’ Najib

 | March 29, 2016
Tindakan JKR Johor itu disambut baik oleh aktivis yang juga merupakan pereka grafik, Fahmi Reza.
jkr,johor
PETALING JAYA: Jabatan Kerja Raya (JKR) Johor bertindak membersihkan papan tanda yang dicemari dengan karikatur wajah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sebagai seorang badut.
Gambar yang diletakkan di papan tanda pada pada awal pagi ini dipercayai dilakukan oleh individu yang tidak bertanggungjawab.
“Pembersihan papan tanda arah simpang FT23 Segamat-Muar diconteng individu tidak bertanggungjawab,” tulis JKR Johor di laman Twitter, hari ini.
Bagaimanapun, tindakan JKR Johor disambut baik aktivis yang juga merupakan pereka grafik, Fahmi Reza. Menurutnya, secara tidak langsung, JKR Johor mempromosikan karikatur berkenaan.
FMT.
Hahah...Jamal pak tongkol mana weiii..tolong panjat ni..πŸ˜‚πŸ˜‚
akibat sokong DAP.....semua jadi tulisan cina di Pulau Pinang....ehhhhhh biar betul....!!

πŸ˜‚

Page Liked · Yesterday 

Betul kan ???
Jgn marahhhhhh

Bertuahnya badan jadi banduan Umno.. tup2 genap 6 bulan dipenjara dah boleh bebas kluar dari penjara wpon Mahkamah Persekutuan telah mengekalkan hukuman 12 bulan penjara terhadap bekas Menteri Besar Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo yang didapati bersalah kerana rasuah.

RUPA2NYA.. Lembaga Parol telah meluluskan permohonan parol Khir Toyo yg akan menghabiskan dua bulan terakhir hukuman penjaranya dengan 'tahanan kediaman'..

TAHANAN KEDIAMAN ???!!!

Agak2 Anwar kasi parol macam Khir Toyo boleh ke tak ??

Inikah yg dikatakan undang2 Malaysia yang adil ?

Anda fikir2kanlah...

Keadaan (1).. Khir Toyo yg BERKEADAAN SIHAT SEJAHTERA jalani hukuman penjara 12 bulan dapat bebas keluar penjara dengan parol jalani baki tahanan di dalam rumah.

Keadaan (2).. Anwar yg KURANG SIHAT & terjejas kesihatannya tidak dibenarkan jalani tahanan di rumah KERANA ZAHID HAMIDI BAGI TAHU Malaysia masih tidak mempunyai undang-undang untuk melaksanakan penahanan banduan di rumah..

NAMPAK TAK PUTAR BELIT ZAHID !.. Banduan Umno lagi mulia & beruntung berbanding jadi banduan pembangkang...
Page Liked · 3 hrs 

Undang2 apa nie....?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena