Tuesday 20 February 2018

Ada akai ka? Pakatan bagi AIR PERCUMA UmnoBN nak bagi PLASTIK PERCUMA Ho ho hooo! UmnoBN dah tiada alat ganti dah! [Video Rosmah Nyanyi, Salleh Menari, Najib & Zahid Tepuk Tanggan vs Warisan Sabah- Sabahan Bangkit] Rupanya saya selalu disetubuhi hantu raya belaan suami.

Selasa, 20 Februari 2018


Image result for Gambar plastik percuma

Image result for kerajaan perpaduan

Related image

Tumpang sekole

Rupanya saya selalu disetubuhi hantu raya belaan suami – isteri

Image result for Gambar isteri tidurtelentang

Rupanya saya selalu disetubuhi hantu raya belaan suami – isteri | Jin, seperti juga manusia, boleh menghamilkan seseorang wanita yang disetubuhinya dan seterusnya melahirkan anak kacukan jin-manusia.
Ini dinyatakan oleh Prof Madya Dr Haji Jahid Haji Sidek, bekas pensyarah di Jabatan Dakwah Dan Pembangunan Insan, Bahagian Usuluddin Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya yang kini merupakan pengamal perubatan Islam.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kisah utama yang dipaparkan dalam VARIASI keluaran ini di mana seorang wanita mengesyaki dirinya pernah disetubuhi oleh hantu raya belaan suaminya. Malah wanita itu bimbang kalau-kalau ada antara anak-anaknya adalah hasil hubungannya dengan hantu raya tersebut.
“Ya, seseorang wanita boleh melahirkan anak jin jika dia telah berjimak dengan jin itu. Selalunya perkara ini terjadi pada para isteri yang suami mereka ada menyimpan belaan seperti hantu raya. Dalam hal ini, jin pun ada nafsu batin juga. Dia akan mendatangi isteri tuannya tadi dengan menyerupai tuannya lalu melakukan jimak.
“Ramai isteri yang tertipu kerana jin itu menyerupai suami mereka. Cara mereka berjimakpun sama seperti kita, manusia. Dan benih jin yang masuk ke dalam rahim isteri tuannya tadi juga boleh mengandungkan si isteri tadi/’ jelas Ustaz Jahid.
Kata Ustaz Jahid lagi, bayi campuran manusia dan jin itu tetap dilahirkan normal seperti bayi manusia yang lain.
“Zuriat begini walaupun ada darah jin tapi bila lahir ke dunia, dia akan jadi manusia biasa seperti kita. Dan golongan ini jika kita buat ujian DNA, ianya tidak akan sama dengan ibu bapanva kerana dia adalah campuran jin. Cuma, setakat ini rasanya perkara ini belum pernah dibuat’ terang Ustaz Jahid.
Bagaimanapun menurut Ustaz Jahid, secara zahir memang sukar untuk kita menuduh seseorang itu sebagai anak jin walaupun ibunya pernah mengadakan hubungan kelamin dengan makhluk jin.
BAGAIMANA MENGESANNYA:
1) BAngun tidUr badan rasa letih2
2) Ada kesan lebam di peha atai celah peha
3) Mendengar sesorang main Guli @
4) Mendengar sesorang berbisik di telinga
5) antara lain di kaki ada seperti corak batik
Biasanya perkara ini berlaku pada peringkat 26-30 tahun , terjadi kpd wanita yg berkerja. dan malas untuk memikirkan soal kahwin.
PERINGKAT AKHIR:
Apabila berlaku kes rogol begini, wanita akan membiarkan karenah ini kerana merasakan tidak mampu melaawan lagi kerana sudah terlalu lama dan akhirnya mereka biarkan sahaja. Pengalaman ini akan menjadi wanita merasai
1) Khayal dan lazat
2) Tidak bercumbuan dan bersetubuh
3) Tidak merasakan mahu berkahwin
4) Klimaks atau basah dgn mencapai nikmat jimak
5) ada kes tertentu wanita merasakan mengandung dan melahirkan anak dalam mimpi serta menyusukan babi @ dipanggil SAKA yg diturunkan dari anak Jin itu.
6) Ada juga kes anak yang ndikandung itu hilang bila kandungan mencecah 9 bulan. Tanpa diduga. Menurut Dr Haron Din antara lain kemungkinan besar benih jin itu lebih besar dr benih manusia dan menyebabkan jin itu mengambil anaknya.
Tanda tanda wanita mengandung anak jin.
1.Emosi tidak stabil
2.Panas baran
3.Sering bersendirian dan takut dengan orang.
4.Sering bermimpi berjimak
5.tidak memikirkan tentang jodoh
6.perut buncit seperti halnya orang mengandung(apabila cukup bulan isi kandungan hilang)
Jika anda, anak anda atau Isteri anda mengalami masalah seperti yang saya sebutkan di atas, berSEGERAlah menemui Perawat Islam bagi Menangani masalah itu denga segera.

WALLAHU A’LAM

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena