Friday 23 February 2018

[Video Jika Nak Sihat Panjang apa kata Tun Dr. M & Mukhriz-Himpunan RoS, Ejen Umno kena tangkap sogok ahli PPBM! INI KERJA NAJIB] Sekarang baru pak lobai sedaq, setakat undi Melayu saja, tak boleh menang PRU.

Sabtu, 24 Februari 2018


Sekarang baru pak lobai sedaq, setakat undi Melayu saja, tak boleh menang PRU
TANPA IMEJ SEDERHANA, PAS HANYA SATU LAGI UMNO, KATA PENGANALISIS

Tanpa imej sederhana, PAS hanyalah sperti klon UMNO...

Beralih ke arah lebih ekstrem dan menguburkan imej kesederhanaan yang disemai ketika zaman Nik Aziz Nik Mat, PAS kini seolah-olah menjadi cermin Umno, kata penganalisis politik. 
Keputusan parti Islam itu untuk menggugurkan slogan seperti “PAS untuk semua” dan strateginya untuk fokus semata-mata pada isu kaum dan agama, bermakna ia akan hanya menarik pengundi daripada kumpulan yang sama dengan Umno. 
Pensyarah politik dan dasar awam Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Dr Mazlan Ali berkata berdasarkan kajiannya pada 2015, kesedaran PAS tentang nasionalisme Melayu-Islam semakin meningkat, terutama selepas kematian Nik Aziz yang juga mursyidul am parti itu pada itu pada 2015. 

Image result for Gambar najib makan Quinoa

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena