Friday 23 February 2018

[Video Husam: Taawun Pas Umno sudah pun berlangsung] Penjawat Awam Putrajaya koyak Harakah kerana sebar berita palsu? STRATEGI MAHATHIR...Umno makin PANIK menjelang PRU.

Jumaat, 23 Februari 2018
Foto Otai BERSIH.
Harakah dikoyak kerana sebar berita palsu

Putrajaya: Lebih 100 penduduk Presint 8 berkumpul di Medan selera Presint 8 untuk mengoyakkan akhbar Harakah yang diletakkan di rumah atau peti surat di kawasan apartment penjawat awam disini.

Wakil penduduk Presint 8, Roslan Abdul Hanif berkata tindakan itu dibuat sebagai tanda memprotes penyebaran akhbar yang juga lidah rasmi PAS, di kawasan itu sejak dua minggu lalu. "Ia diletakkan pada waktu malam dan kami percaya ia dilakukan orang dari luar Putrajaya yang diupah pihak tertentu.

"Kami tidak perlukan akhbar ini kerana banyak berita palsu. Kami percaya mereka edar di perumahan penjawat awam untuk mempengaruhi penjawat awam. Saya harap penjawat awam tidak percaya dengan apa yang di laporkan". Katanya.

STRATEGI MAHATHIR...UMNO MAKIN PANIK MENJELANG PRU

Apa tujuan derma kepada BERSATU, selamatkan malaysia daripada terus ditadbir parti najib razak. Jelas dan nyata.

Derma untuk urusan parti dan jentera pilihanraya yang mempunyai rekod, transaksi, di audit, dibentang dalam Perhimpunan Agung dan laporan kepada ROS.

Ini yang tidak dibuat oleh parti najib razak berhubung 2.6B dan derma tin milo oleh parti suci. CILOK MENCILOK..

Pas juga sedang bergelut dengan isu 90juta yang hampir betul dan lagi pendedahan Rafizi serta mukaddimah Husam Musa.
Isu korup yang dikaitkan PAS jarang berlaku sebelum ini di era Nik Aziz.

Sekaligus semua pihak termasuk kepimpinan BERSATU sendiri boleh menderma kepada BERSATU dan lebih penting akaun ini tidak dapat dikaitkan dengan money laundering atau difitnah ditaja oleh pihak tertentu.

Setiap langkah² yang dibuat oleh komponen dan PH merupakan dua langkah ke depan dan inilah menyebabkan parti najib razak selalu ketinggalan.

Tindakan mengheret ROS juga merupakan satu perjuangan moral untuk ROS memberi jawapan. 

Ini bukan soal PH statik kepada apa juga keputusan ROS tetapi untuk melihat setakat mana ketakutan dan politik kotor parti najib razak. 

PH dalam kesepakatan begitu ramai pemimpin dan strategist tidak pernah kering dengan tindakan selanjutnya, dua langkah kedepan.

Tahukah anda, sebaik sahaja parlimen diistihar bubar..pendedahan demi pendedahan dari dalam dan luar negara akan menghujani najib razak dan partinya.. (?)

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena