Friday 23 February 2018

[Video Keruak kata Najib gentleman bukan macam Mahathir betul ke? Penduduk 'berdepan' Hadi, 'PAS ada ambil RM90 juta tak?'] POLITIK KEHIDUPAN! Abang Long tukang suap nasi ke mulut adik²nya...nasi sepinggan perlu dikongsi bersama.

Jumaat, 23 Februari 2018


Image result for Gambar najib makan Quinoa
Tumpang sekole.
Image result for Gambar najib makan Quinoa

POLITIK KEHIDUPAN

Sekeluarga yang pernah dibesarkan dalam keadaan susah satu ketika dulu......depa buat reunion....si abang yang sulong kembalikan nostalgia masa kecik² dia yang tukang suap nasi ke mulut adik²....sebab nasi sepinggan perlu dikongsi makan ketika itu......


Sedikit sebanyak perjuangan umno dalam sosio politik orang Melayu telah meningkat selepas penekanan diberi kepada kesedaran pendidikan dan ekonomi.

Amat malang di Malaysia,  kaya dengan segala sumber, masih kedapatan sebahagian rakyat dalam situasi yang sama. Atas dasar itulah pengurusan negara ditunjangi parti najib razak perlu tidak zalim.

Masih ada di pendalaman, kanak² keciciran kerana ibubapa tidak dapat menampung persrkolahan anak² mereka kerana faktor kemiskinan.

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena