Monday 26 February 2018

[Video PH Perlu MANDAT Rakyat untuk HAPUSKAN GST] Treler Kempen Pakatan Harapan akan menjelajah keseluruh negara! Amanat Hadi 2.0 haramkan sapa2 sokong & sertai DAP?

Selasa, 27 Februari 2018
Treler Kempen Pakatan Harapan

Amanat Hadi 2.0 haramkan sapa2 sokong & sertai DAP... 
Image result for Gambar Hadi dan Najib

Datuk Seri Abdul Hadi Awang di dalam tulisannya di Harakahdaily yang bertajuk “Tolak parti yang menggugat agama dan perpaduan” menjatuhkan hukum haram kepada sesiapa yang menyertai atau menyokong DAP. 

Meskipun hujah Datuk Seri Abdul Hadi Awang dengan panjang lebar tidak menyebut parti mana, namun jelas sekali sasaranya adalah DAP apabila menyebut: “Pendekatannya memperjuangkan konsep ‘Malaysian Malaysia’ ke arah melarutkan kaum dan bangsa serta bahasanya yang sudah menjadi tabii manusia.” 

Jika dahulu penyokong PAS tentu sudah terbiasa mendengar tuduhan ‘menghalang perjuangan Islam’, ‘memperjuangkan negara sekular’, ‘perkauman’ dan lain-lain ditujukan kepada UMNO. 

Namun kini dilihat Datuk Seri Abdul Hadi Awang menghalakan meriamnya ke arah DAP pula. Semenjak dirinya menerajui PAS untuk berjinak-jinak dengan Dato’ Sri Najib Razak dan UMNO. 
Tumpang sekole.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena