Wednesday 29 August 2018

[Video SPR mungkin ambil alih kuasa ROS daftar parti politik] BNNajib kata 'Darul Sampah', Pas kata 'Darul LGBT'! NAMPAK TAK! Kesan 'perkahwinan' PASumno...

Rabu, 29 Ogos 2018

Foto Suara Rakyat.

Beginikah sikap sebuah kerajaan negeri bertunjangkan Islam ?

Kalau pun ianya menyalahi atau menganggu, apa salahnya dimaklumkan kepada pihak yang berusaha memeriahkan kemerdekaan negara agar boleh diperkemaskan semula ATAU digantungkan kembali di tempat yang tidak menganggu sebagaimana didakwa?

DENDAM POLITIK YANG TIDAK BERSEMPADAN !!

#SayangMalaysiaKu
#AnakMudaCintakanMalaysia

Foto Suara Rakyat.
TU DIA !!!.. Sejak PAS bersekongkol dgn Umno makin galak PAS serang k'jaan Selangor khususnya, dan Raja-raja Melayu amnya..

Penghinaan ke atas Raja Selangor dan rakyat Selangor keseluruhannya. Ada ke patut tukar Darul Ehsan kpd Darul LGBT ???

JANGAN LUPA.. sebelum ini Najib sendiri pernah gelar negeri Selangor sbg 'Darul Sampah'.

NAMPAK TAK !!.. Kesan 'perkahwinan' PASumno...

Harap k'jaan negeri & rakyat Selangor bangkit beramai-ramai buat laporan polis di atas penghinaan tersebut yg dibuat oleh lidah rasmi Parti Islam No.1 Negara PAS !!!


Harakah mohon maaf kerana rencana 'Darul LGBT'



Selepas dikecam pelbagai pihak pihak Harakah hari ini membuat permohonan maaf atas siaran sebuah artikel yang dianggap menghina kerajaan Selangor.
Dalam kenyataan pendek dikeluarkan hari ini, jabatan pengarang akhbar rasmi PAS itu berkata, rencana berjudul PRK Seri Setia: PAS lawan Darul LGBT itu tidak ditujukan kepada rakyat Selangor atau institusi diraja negeri terbabit.
Namun, kata kenyataan itu, Harakah mendakwa berlaku "salah tafsir" terhadap rencana berkenaan.
"Harakah mengambil maklum salah tafsiran yang berlaku, dan dengan itu pihak sidang pengarang memohon maaf atas penerbitan bahan tersebut yang mengundang persepsi pelbagai," katanya.
Rencana itu ditulis wartawan veteran Subky Latif yang memang terkenal dengan ketajamannya mengulas sesuatu isu secara bersahaja.
Bagaimanapun tulisan yang tersiar dalam Harakah edisi 2376 itu menimbulkan kemarahan banyak pihak.
Selain dianggap semberono mengaitkan kerajaan negeri dengan alaman lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT), ia juga secara tidak langung terarah kepada Sultan Selangor sebagai ketua negeri.
Mk.

3 comments:

nick said...

Harakah? Bukan, tetapi HaSampah! HaSampah bakal menggantikan Utusex dan Berita hasutan sebagai akhbar sampah kat malaysia ni.

Nick.
Cape Tiger.

Unknown said...

HaSampah baik lagi bro... Ni HaraKote.. .

PokAmid said...

Salah tafsir? Kahkahkah!
Kepala bapak hang laaa... budak belum sekolah pun tk perlu tafsir dgn istilah Darul LGBT yg hang tulis tU!!!
Haprak punya perangai. ptuiiii!!!!

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena