Sunday 19 August 2018

[Video Najib, samanlah Tun Dr. Mahathir] 'PRK Balakong/Seri Setia' Berjemaah melindungi perompak penyamun perasuah penyelewengan & Adakah Najib MENJAWABNYA TAK TAHU?

Isnin, 20 Ogos 2018

PENYOKONG Pakatan Harapan memberi sokongan kepada calon Parti DAP Dun Balakong N.27, Wong Siew Ki pada Hari Penamaan Calon Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Balakong N.27 di Dewan Utama Demesne, Pejabat Daerah dan Tanah Hulu Langat di Bandar Baru Bangi. - Foto Aizuddin Saad
BH Online

Foto Otai BERSIH.
Dulu kata Umno kafir la ble pla kpla hang..!!

Bersatu melindungi perompak penyamun perasuah penyeleweng..cepat sedikit melingkup parti Umno n Pas tu
..

https://www.bharian.com.my/berita/politik/2018/08/463888/kerjasama-umno-pas-boleh-diperkukuhkan-hadi

Kerjasama UMNO, PAS boleh diperkukuhkan - Hadi

SHAH ALAM: Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang melihat kerjasama antara parti Islam itu dengan UMNO pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Seri Setia sebagai satu isyarat kepada lebih banyak keputusan besar pada masa depan, untuk kedua-dua parti.
Abdul Hadi berkata demikian selepas melihat kerjasama PAS dengan UMNO sepanjang kempen PRK Sungai Kandis awal bulan ini, yang dianggapnya sebagai langkah yang tepat.
BH Online

SEDIAKAH NAJIB MEMBERITAHU DI MANA JHO LOW BERADA? ATAU BELIAU AKAN MENJAWABNYA TAK TAHU?

Setelah sebelum ini ditekan agar menjarakkan diri daripada UMNO dan kemudian dianggap beban kepada parti itu dalam usahanya mengembalikan semula sokongan rakyat, Najib Razak kini berdepan satu lagi desakan baru.

Kali ini beliau digesa berkongsi maklumat dengan pihak berkuasa tentang di mana beradanya Jho Low menyembunyikan diri ketika ini.

Gesaan terbaru ini disuarakan oleh Naib Presiden UMNO, Khaled Nordin  yang mahu Najib berbuat demikian bagi menyelesaikan  dan mencari kebenaran berhubung skandal 1MDB.

"Sekiranya Najib mengetahui dan mempunyai maklumat tentang Jho Low, sudah pastilah ia menjadi tanggungjawab beliau untuk berkongsi maklumat itu dengan pihak berkuasa," kata Khaled lagi.
Jho Low yang dicari pihak berkuasa dipercayai sedang bersembunyi di China dan penyiasatan keatasnya adalah amat penting untuk merungkai kebenaran skandal mega itu.

Ikut logiknya, besar kebarangkalian Najib dan keluarganya tahu di mana Jho Low berada  atau tidak mustahil beliau dan ahli keluarganya ada sekali-sekali berkomunikasi dengan jutawan playboy itu.

Ini kerana, sebagaimana yang diketahui umum, bukan saja Najib yang ada hubungan rapat dengan Jho Low, tetapi juga anak tirinya, Riza Aziz serta Rosmah Mansor.

Rasanya mustahil hubungan mereka terputus terus dengan Jho Low.
uma, sediakah Najib berkongsi maklumat atau memberitahu pihak berkuasa di mana Jho Low berada jika beliau mengetahuinya?

Ataukah Najib akan memberi jawapan seperti biasa - saya tak tahu! (ShahbudinHusin 19/08/2018)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena