Saturday 25 August 2018

[Video TERKINI MAT SABU-Nilai tambah yg dibawa Tun M ke dlm PH] Notis MERAH Interpol menangkap Jho Low dan bapanya & 30% TAK PERLU BUKTI...Sampai kiamat buat kerja PELAHAP!

Sabtu, 25 Ogos 2018

Foto Suara Rakyat.
Jho Low berdepan lapan pertuduhan di bawah Seksyen 4 (1) Akta Pencegahan Penggubahan Wang Haram dan Pencegahan Pembiayaan Keganasan 2001 (Akta 613), Pencegahan Pembiayaan Keganasan dan Hasil Daripada Aktiviti Haram (AMLATFA) 2001. Bapanya Hock Peng pula berdepan satu tuduhan.

Keseluruhan jumlah dalam urus niaga terbabit dianggarkan sebanyak AS$261 juta (lebih RM1 bilion) untuk penerimaan wang dan AS$196 juta (kira-kira RM805 juta) untuk pemindahan wang tunai yang dilakukan melalui akaun berasingan di Bank BSI Singapura antara Disember 2013 dan Jun 2014.

Sebahagian besar wang itu digunakan untuk membeli kapal persiaran mewah Equanimity bernilai AS$250 juta (RM1 bilion).

TAHUKAH ANDA.. Bukan mahkamah di M'sia saja keluar waran tangkap Jho Low dan bapanya MALAH pihak berkuasa Singapura juga mengeluarkan waran tangkap terhadap Low Taek Jho atau Jho Low dan Tan Kim Loong pada April-Mei 2016 dan Notis Merah dikeluarkan oleh Polis Antarabangsa (Interpol) pada Oktober 2016.

Harap pihak berkuasa dapat siasat seadil-adilnya & heret mereka yg terlibat ke muka pengadilan.

30% TAK PERLU BUKTI...

Kontrak billions 30‰ aku punya..
Bagaimana mahu di realisasikan..
Bayar ikut tempoh,  kerja siap tak siap belakang kira..
Bila payment lesap kerja terbengkalai..
Terminate kontraktor lama dengan alasan bodoh..
Lantik kontraktor baru... 30% lagi masyuk..

SAMPAI KIAMAT BUAT KERJA PELAHAP.. .

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena