Tuesday 14 August 2018

[Video LGE 'Mengamuk' Sehingga Tak Bagi Laluan & Harapan Merdeka (Versi Penuh)] Mengapa pembangkang & 'pembangang' (bekas2 menteri Umno/BN) bermati2an pertahankan GST? Rupanya Dah Tersonglap 'Claim GST'?

Rabu, 15 Ogos 2018

Harapan Merdeka (Versi Penuh)

Filem pendek berkenaan dengan Kemerdekaan. Harapan Merdeka. Ayahanda Tun M pun ada dalam ni...

Foto Suara Rakyat.

Terkejut besar & terdiam bekas2 menteri Umno/BN terutama Khairy Jamaluddin & Ahmad Maslan bila Menteri Kewangan dedah penyelewengan duit2 kutipan GST RM18 BILION di mana wang yang patut ada dalam akaun amanah tidak ada dalam akaun amanah.



TERKINI !!!..
RUPA-RUPANYA bukan RM18 bilion, TETAPI HAMPIR RM20 BILION (RM19.248 bilion) 'hilang'!!!.

Angka itu dikira dalam tempoh dari 2015 hingga 31 Mei tahun ini. TETAPI NAJIB DAKWA k'jaan PH pula yg telah menggunakannya.

Bila harga barang naik ketika GST dilaksanakan peniaga yg disalahkannya sepenuhnya.

HAKIKATNYA di peringkat jualan spt pemborong & peruncit inilah yg menjadi mangsa penipuan Umno/BN kerana tuntutan pembayaran balik cukai input tersebut tidak dpt dilaksanakan w'pon dah 2 tahun berlalu yg sepatutnya dibayar slps tempoh 2 minggu.



Nampak Tak !! Mereka rompak duit GST, peniaga pula disalahkannya.. Macai2 Umno/BN, walaunta & walauntit pon percaya telan sampai mati..

TEPOKKK...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena