Thursday 16 August 2018

[Video LKS-Panggil Najib Jadi Saksi 1MDB & Bawa Jho Low Balik] SKRIP UNTUK ANWAR DI PAGI JUMAAT...

Jumaat, 17 Ogos 2018


Image may contain: 1 person, text

SKRIP UNTUK ANWAR DI PAGI JUMAAT...


Berdasarkan persetujuan bersama sebelum ini, saya akan menggantikan Tun Dr Mahathir sebagai PM.

Proses itu memerlukan masa dan saya perlu bertanding di kawasan yang ada kekosongan untuk Parlimen mengikut kesesuaian dan saya tidak perlu terburu buru .

Negara masih berada pada tahap pemulihan dari kerosakan dan urus tadbir yang tidak bertanggunjawab oleh kerajaan BN sebelum ini dan semua pihak dalam PH perlu fokus dan memberi kerjasama sepenuhnya kepada Tun untuk keluar dari krisis ini.

Jika saya mempunyai idea dan pandangan tertentu, ianya akan disalurkan mengikut proper channel seperti menarik rambut di dalam tepung.

Semua pihak perlu memberi masa yang secukupnya kepada Tun untuk selama mana beliau perlu berada di kerusi PM dan saya sangat terhutang budi jika mengambilalih negara dalam keadaan tersusun, kukuh dan maju.

Kita akan meneruskan semua perancangan yang telah diputuskan kerana ini adalah keputusan bersama, keputusan kabinet dan restu Majlis Presiden.

Bagaimana jika ditakdirkan Datuk Seri tidak dapat menjadi PM selepas Tun (?)
Bagi saya, saya tidak penting, saya hanya menawarkan diri untuk berkhidmat kepada rakyat dan Negara.
Jika rakyat berfikiran dan memilih tokoh lain, saya akan turut sokong dan menerima keputusan secara berlapang dada.
Keputusan rakyat adalah yang paling betul.

Lagipun kerusi PM hanya satu pada sesuatu masa, adalah tidak matang untuk berkelahi, berebut dengan politik KOTOR, fitnah dan sebagainya untuk jawatan tersebut.

Kena ingat, Tun sendiri tidak pernah terfikir untuk kembali menjadi PM kali kedua dan saya juga bersikap tidak akan mendahului masa.

Best tak kalau macam tu..

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena