Monday 10 December 2018

[Video KJ tak tahu ada komplot singkir Zahid] Aikkk kan kelmarin pergi perhimpunan iCERD, ari nie dah nak kene tendang? Cukupkah demonstrasi jalanan jadi kekuatan Melayu Islam? Hahh kamu semua dah kene GAME!

Isnin, 10 Disember 2018
Ye keee ada komplot nk terajang Zahid...lbh baik Zahid Hamidi letak jawatan sebagai Presiden Umno. kerana dia didakwa ada 45 kes di mahkamah...atau pun bercuti...sblm kau ditendang keluar sebagai Presiden Umno maaf sedikit pandangan

Aikkk semalam pergi perhimpunan Hari nie dah nak kene tendang kesian nko komedi...menyalak semalam last last nak kene tendang dengan parti sendiri....tu idup melayu rasakan..
Image may contain: 1 person, smiling, eyeglasses and text

PERHIMPUNAN SECARA PERKAUMAN SANGAT BAHAYA UNTUK NEGARA

Perhimpunan anti ICERD 081218 sewajarnya jadi yang terakhir bagi negara dan pihak keselamatan wajar bertegas dalam hal ini.

Perhimpunan atas nama isu tetapi bermotif politik perkauman atau hanya disertai satu kaum sahaja harus tidak dibenarkan lagi sama sekali pada masa hadapan.

Ia bukan sahaja perlu dihalang di saat² akhir tetapi mana² pihak yang bersuara mahu adakan,  mahu anjurkan, awal² lagi perlu didakwa atas "hasutan".

Perhimpunan bersifat ingin menunjuk kekuatan kaum bukan penyelesaian dalam mana² isu dan tidak juga mampu menakutkan kaum lain. 

Malaysia tidak perlu ada ikutan perhimpunan jalanraya sebagai penyelesaian isu dalam era tamaddun dan teknologi sekarang.

Singapura dan Israel tidak menang di dunia walau berapa juta pun rakyatnya keluar di jalanraya tetapi mereka cukup ditakuti kerana disiplin dan kekuatan ekonomi.

Kekuatan bangsa Yahudi adalah menguasai ekonomi dan pengaruh di belakang tabir terutama di Amerika dan PBB.

Bangsa Melayu Islam di Malaysia tampak masih ada kekuatan dengan adanya susuk tubuh badan dan kelibat Tun Mahathir.


Dan Anwar mampu mewarisinya jika mempunyai keinsafan dan disiplin akhlak dan amanah yang berterusan.

Selepas itu?
Cukupkah demonstrasi jalanan jadi kekuatan Melayu Islam?

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena