Friday 3 May 2013

*Video Updated - Bukti Pengundi Hantu diangkut naik kapal terbang sewa khas & Kapal Terbang Datang: Dato' A.Samad Said..

Sabtu, 4 Mei 2013

Ops MH8611 by Skuad TAHAN

Bukti Pengundi Hantu diangkut naik kapal terbang sewa khas

Ini dia pengundi penentu masa depan negara yang telah berjaya kami rakamkan aksi mereka di KLIA, Mereka dibawa menaiki van RISDA untuk dihantar ke lokasi rahsia, Pengundi inilah yang akan memenangi UmnoBN 5 mei ini jika Pakatan Rakyat memandang isu inih denan remehnya. Maka dengan itoh, Pakatan Rakyat haruslah bekerja keras dengan lebih lagi untuk menyekat para pengundi penentu masa depan negara ini. 

Kepada bakal pengundi yang serius lagi menseriuskan, Kamuk semuah harus membantu Pakatan Rakyat untuk menyekat pengundi-pengundi import tajaan UmnoBN ini untuk ke pusat pengundian dengan niat untuk menganggu proses demokrasi di negara kita, Pengundi harus datang awal untuk ke pusat mengundi dan selepas kalian sudah pun melakukan kewajipan untuk negara, Diharuskan kalian janganlah terus balik pulok, Tunggu sahaja dikawasan tempat kalian mengundi untuk menjadi mata-mata agar pengundi import tajaan UmnoBN ini tidak berani melakukan penentu masa depan negara kita yang dicintai inih. Sekian.
#Penipu bangat UmnoBN ini...
Oh Rakyat...

Kapal Terbang Datang

Pengundi Hantu!
Dulu lain..sekarang lain...





Anak Muda Benci Umno
Takbir...Allahuakbar!
 photo banner-kempen-mengundi_zpsbfa43a7e.gif


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena