Sunday 27 November 2016

[Video] IGP Ni Rakaman Sulit Rancangan Baju Merah Jamal Ingin Cetus 'HURU HARA'...Fuhh! Ramai Gila, dah tu PENGOTOR pulak tu!

Isnin, 28 November 2016

HABISLAH KERAJAAN SELANGOR !!!
Dahsyat!!.. Jamal gerakkan setengah juta baju merah ke Dewan Undangan Negeri Selangor !!

INGAT !!.. Jamal telah menegaskan bhw beliau akan buat siri jelajah di lebih 700 lokasi di Selangor...

TU DIA !!!.. Nampak tak kenapa Baju Merah benci sangat dengan #Bersih??

TAHUKAH ANDA.. pada portal berita TheStar yg bertarikh 22/11/2016, pekerja2 daripada Alam Flora mendakwa sukarelawan Bersih 5 melakukan tugas yang begitu baik mengutip, mengumpul dan mengasingkan sampah sarap yang telah dibuang oleh peserta Himpunan Bersih 5.

"Mereka ada sistem yang baik — terdapat banyak tempat pembuangan sampah diletakkan merata lokasi bagi memudahkan orang membuang sampah, mereka juga ada sukarelawan yang mengutip sampah" lapor The Star memetik kata pekerja Alam Flora yang enggan dikenali.

"Berbeza sekali dengan Padang Merbok (tempat himpunan Baju Merah), banyak sampah sarap terutama botol plastik dan plastik pembungkus makanan dibuang merata-rata di tepi-tepi jalan dan di dalam longkang" tambahnya lagi.

Sebelum ini Portal The Star ada melaporkan bahawa, sukarelawan Bersih 5 dibahagikan kepada 4 zon untuk mengutip sampah sarap selepas perhimpunan berlangsung.

Mereka menyediakan papan tanda tempat membuang sampah, dan juga kantung dan karung bagi memudahkan orang ramai membuang sampah.

Sumber — The Star

Image result for Jamal kena tumbuk

Image result for Jamal kena tumbuk
Jamal kena tumbuk-hidung berdarah
Image result for Jamal kena tumbuk

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena