Tuesday 25 April 2017

[Video PAS Akan Hilang Kelantan Jika Masih Bersama Dengan UMNO Najib Perompak 1MDB] Kajian: PAS akan kalah, Umno menang jika tiga penjuru.

Selasa, 25 April 2017

Kajian: PAS akan kalah, Umno menang jika tiga penjuru

Malaysiakini.
Kajian Invoke Malaysia, sebuah badan berkaitan PKR menunjukkan Umno akan menang pada pilihan raya umum ke-14 akan datang jika berlakunya pertandingan tiga penjuru dengan mendapat 32.2 peratus undi.Negara (AMANAH) akan mengatasi PAS.
Naib Presiden PKR, Rafizi berkata, kaji selidik itu juga mendapati Parti Amanah 
"Sekiranya pertandingan tiga penjuru melibatkan antara Umno, PAS, AMANAH menunjukkan AMANAH berjaya mengatasi PAS dengan kelebihan 3.6 peratus.
"Namun kelebihan tetap kepada Umno iaitu mendahului PAS dan AMANAH iaitu Umno mendapat 32.2 peratus, AMANAH 16.1 peratus sementara PAS hanya mendapat 12.5 peratus," katanya dalam sidang medianya di Invoke di Kuala Lumpur, hari ini.
Rafizi berkata, perkara itu berlaku kerana undi bukan Melayu tidak memihak kepada PAS sekaligus memberi kelebihan kepada AMANAH.




1 comments:

Johan said...

Kenapa aku rasa gembira bila ramalan kekalahan PKR dan Amanah...parti serpihan.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena