Saturday 15 April 2017

[Video] PAS Bersama UMNO Najib Perompak Bukan Demi HUDUD Hanya Tutup Kehilangan Duit 1MDB! "Tolong jangan kejutkan saya dari tidur."

Sabtu, 15 April 2017

Azizulhasni - “Tolong jangan kejutkan saya dari tidur”

KUALA LUMPUR 14 April - Jaguh berbasikal negara, Azizulhasni Awang mencuri tumpuan peminat sukan tanah air apabila meraikan kejayaan sensasi muncul juara dunia dengan gaya tersendiri.

Pelumba kelahiran Terengganu itu memuat naik dua gambarnya sedang tidur lena bersama pingat emas acara keirin yang dimenangi pada Kejohanan Berbasikal Trek Dunia di Hong Kong semalam.

Gambar yang diiringi dengan keterangan “Tolong jangan kejutkan saya dari tidur” menerima pelbagai reaksi daripada netizen, yang tidak henti-henti mengucapkan tahniah kepada pelumba bertubuh kecil itu.

Ini adalah kejayaan terbesar buat Azizulhasni, 29, dalam kariernya, dan kemenangan itu hadir lapan bulan selepas dia melakar sejarah muncul pelumba basikal pertama Malaysia meraih pingat gangsa dalam Sukan Olimpik di Rio.

Semalam, Azizulhasni melakar kemenangan dengan penuh dramatik apabila mengetepikan pelumba No. 2 dan 1 dunia, Fabian Puerta dari Colombia serta Tomas Babek dari Republik Czech dalam perlumbaan akhir di Velodrom Hong Kong.

UTUSAN ONLINE

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena