Tuesday 18 April 2017

[Video Ustaz Ridzuan Bongkar Kaitan PAS & 1MDB] SIAPA PEGANG KUASA POLITIK DI MALAYSIA? Bukan PARTI 2H atau KERIS TELANJANG!

Selasa, 19 April 2017

Foto Mohamad Firdaus.

Mohamad Firdaus Korang negeri lain jangan nak sibuk,ni tanda mb kami masih sihat dan boleh sepenggal lagi perintah,moga mb sihat dan dapat rasa bagaimana malaysia dalam pemerintahan kerajaan perpaduan,kerajaan gabungan pas dan umno..terbaik mb👍👍😄Foto Otai BERSIH.
Suka Halaman Ini · 2 jam 
Bila dah dekat PRU...ada je kerja2 pelik depa ni..!
Foto Otai BERSIH.

Suka Halaman Ini · 4 jam 
Selain ECM, Kuantan Parade yang dulu dibangunkan oleh PASDEC, anak syarikat Kerajaan UMNO/BN Pahang, sekarang juga dimiliki Syarikat Singapura....sekadar FDI? Tutup mata silap tiada...??Image result for Gambar keris
Gambar Hiasan
Pilih Pas atau Umno
PENDAPAT:


http://malaysiadateline.com...
SIAPA PEGANG KUASA
POLITIK DI MALAYSIA ?? BUKAN PARTI 2H ATAU KERIS TELANJANG !!
Kenyataan Presiden Parti 2H ( Hadi Hashim ) bahawa kuasa politik di Malaysia ini ; dipegang oleh samada Pas atau Umno adalah kenyataan yang tiada berpijak kepada waqi' atau realitas politik Malaysia ; yang tiada " Facts n Figures" dan tiada professional langsung ! Kerna apa ? Kuasa politik di Malaysia ini dipegang oleh
keseluruhan orang “ MUSLM” bukannya Pas
maupun Umno!
Sementara undi bukan Islam ;; Khususnya kaum Cina adalah penentu kepada. Kerusi yang dimenangi Pas PRU 13 yang lalu bukanlah kerna Pas menang secara solo ( " Soloist ' ) . Tapi yang menang adalah Pakatan Rakyat ( PR ) bukan Pas ; maupun Dap atau Pkr !!
Contohnya ‘ MP Temerloh menang kerna Presiden Amanah sekarang yang membantu beliau untuk meraih sokongan pengundi bukan Islam ( Cina) dengan sokongan Dap dan Pkr !! Dan MP Gelang Patah menang di kawasan konstituensi islam majority kerna PH bukan kerna tiket Dap !! Inilah waqi' dan realitinya politik Malaysia .Cuma d Kelantan dan Terengganu sahaja pengundi Majoriti adalalah orang Islam ; 97 % ..
Sebab itu . Fadzil Noor bilang , “ PAS NI NAK MEMERINTAH “ PONDOK “ KE MALAYSIA ?? ( realitas politik dewasa ini adalah “ Tahaluf Siasi “ bersama PH Atau Pakatan Harapan ) . Demi untuk menumpaskan Keris Telanjang dan Parrti 2H . Ingat parti 2h ; lawan kamu yang sebenarnya adalah Keris Telanjang !Tetapi kamu sudah “ TUKAR HALUAN “ menyimpang dariapaa landasan perjuangan Pas Asal yang Islamis ( “ DERAILMENT” ) Ketua Pemudanya bilang ,” Bertekad mahu kolaborasi dengan keris Telanjang dengan lebih erat lagi ( senggama ) “. .Sedangkan Tok Guru bilang ,” Jika saya tiada, jangan mempercayai Umno ! “Dan Hadis Nabi : Melarang orang MUKMIN ( Bukan Melayu ) dipatuk ular 2X dalam satu lubang . ( Hatta oleh ular yang sama ! ) Politik dan Strategi apakah parti 2H ( Hadi Hashim ) in ??.. Pengkhianat ! KONGKALIKONG !!
Dan ‘FIKH SIASAH ‘ PARTI 2H ;
MEMBENARKAN BERSEKONGKOL DENGAN PENGUASA
YANG ZALIM ; JANGAN LETAK JAWATAN PM ! DAN PRO PARTI ASSOBIYYAH JAHILIYYAH
KERIS TELANJANG ! ULAMAKNYA SEKARANG BISA SELESA ( “ COMFORT ZONE “ ) MULUT DIPLASTER DUDUK DI DALAM KLUSTER KERIS TELANJANG YANG DIKETUAI OLEH ORANG NO 2 PARTI TERSEBUT !! POLITIK DAN STRATEGI APAKAH INI PARTI 2H ??? . PENGKHIANAT PERJUANGAN ISLAMIST YANG DIBAWA OLEH YUSUF RAWA, FADZIL NOOR DAN TOK GURU !! MENIPU UMAT ISLAM ! SUDAH TERANG LAGI BERSULUH ! KONGKALKONG !!
Bukan Pas mahupun Umno yang menentukan siapa yang bisa memerintah Putrajaya! Begitulah di sebaliknya Dap dan Pkr tiada menang secara solo ; Tapi yang menang adalah
sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat ( PR ) ! pada PRU 13 yang lalu .
Justeru itu Keris Telanjang menang bukan kemenangan parti tersebut atas tiket sendiri tapi atas tiket Ubn . Kerna apa ?? Keris Telanjang tiada pernah perintah satu negeri pun di Malaysia tapi Perikatan dan sekarang Ubn ! .Tiada satu parti pun yang bisa perintah Putrajaya secara solo . Melainkan parti tersebut adalah PBK ( Parti Boneka Keris ) !! Fikirkanlah .
Pas pernah memerintah Terengganu kerna adanya " Tahaluf Siasi ' dengan Dato' Onn
Jaafar kerna Parti Negara Pimpinan beliau penyokong Pas selaku sama-sama parti
pembangkang sebelum Pas menjadi kerajaan dengan sokongan Parti Negara . " Tahaluf Siasi Pas" dengan Semangat 46 membolehkan
Pas memerintah semula Kelantan dan Terengganu melalui APU ( Angkatan Perpaduan
Ummah ) dan “ B.A ( Barisan Alternatif) dan Pakatan Rakyat ( PR ) memerintah Kelantan selepas itu bukan Pas !
Pas memerintah Kedah melalui “ Tahaluf Siasi “ dengan PR ( Pakatan Rakyat ) . Waqi’ atau realitas politik membuktikan bahawa . Pas memerintah Kedah , Kelantan , dan Terengganu bukan secara solo !! Kerna apa ? Kerna Pas tiada mempunyai kekuatan untuk berbuat demikian, Samalah juga dengan Keris Telanjang ! Bezanya sekarang bukan sahaja Keris Telanjang sudah kehilangan pengundi Bukan Islam .
Tetapi Parti 2H sekarang pun demikian juga . Kerna apa ?? Setelah menjadi Parti ‘ LALANG “ dan “ Hypocrtie “ TIADA PENDIRIAN LANGSUNG !!; Pro dan senggama dengan Keris Telanjang ! Ini jauh berbeda dengan “ Approach “ Amanah Pakatan Harapan yang bisa ISTIQAMAH; PROGRESIF, PEDULI DAN INKLUSIF dengan perjuangan Islamis Seperti yang dibawa oleh Yusuf Rawa ,Fadzil Noor dan Tok guru.Dengan izin Dia ; bisa mendapat kepercayaan Bukan Islam dan sokongan pengundi Islam.
Apalagi dengan sokongan dan kemasukan Bersatu dalam PH saling bantu membantu dan pengaruh Negarawan Mahthir lawan yang sebenarnya NTR ! yang digeruninya !! SECARA " FACE 2 FACE " STRAIGHT FIGHT !! di persada politik negara! ( KERIS TELANJANG VS KERIS TELANAJANG ) yang di nantikan oleh orang keris telanjang sendiri dengan izin Dia 1 Kerna apa?? kena pengaruhnya yang begitu kuat sekali . Terutamanya di Kelantan, Terengganu dan Kedah di dalam PH !!
Begitu juga Keris Telanjang pernah memerintah Selangor kerna Ubn bukan atas tiket Keris Telanjang ! Yakni dengan bantuan Mca, Gerakan dan Mic . Bukan kerna Keris Telanjang semata-mata ! Tapi kemenangan Ubn.
Namun setelah komponen Ubn itu ; tongkat nya sudah patah apabila rakyat menolak Mca, Gerakaan dan Mic . Keris Telanjang Kalah kerna Ubn kalah !! Erinya bukanlah Keris Telanjang yang memerintah Selangor selama ini ( sebelum ini ) .
Namun sekarang Keris Telanjang memperolehi Tongkat yang baru . Iaitu ,parti 2H ( Hadi Hashim ) . Kerna apa ? Parti 2H melalui “ PIGS “ nya . Yakni, Blog Goblok Boneka Keris Telanjang . Untuk bisa lawan 3 penjuru pada PRU14 nanti . Demi untuk memecah undi KESATUAN Mega Politik Baru Pakatan Harapan ( PH ) . Yang terdiri darpada Amanah , Pkr , Dap , Bersatu dan in sha Allau PBR ( Parti Bebas Rasuah ) .
Sebab itu Parti 2H ( kenyataan TITM dan Dr. Zuh ) bahawa Parti 2H bersedia untuk menyertai ‘ Kerajaan Campuran ‘ ( “ Coalition Govt,’ ) selepas PRU14. Sudah terang lagi bersuluh . Sudah tentulah bisa masuk Ubn .
Kerna apa ? Selama ini pun Parti 2H menentang PH yang ada di dalamnya Amanah dan Dap . Bahkan, Bersatu dan Pkr juga adalah komponen PH !! Mengapa Parti 2H tiada berani dan tiada bisa masuk Ubn sekarang ?? Kerna takut pengikutnya lari ! .Biar bersandiwara atau ‘ Main Wayang dahulu . Seperti yang terkini , Presiden parti 2H tiada mahu bentang RUU355 sekalipun diberi peluang oleh speaker sebanyak 2X untuk berbuat demikian .
Dan Speaker pula melarang perbahasan RUU355 untuk penambaikan oleh Amanah dan angoota PH yang lain . Kerna apa ? Inilah kelicikan permaianan politik NTR yang bisa mempermainkan Parti 2H dalam senggama selesanya , ( “ Comfort Zone ) . matang dan sejahtera ; lakunan drama senggama Keris Telanjang-Parti 2H ! sebagai “ POLITICAL GAME “ mereka untuk PRU 14 bagi mendapatkan sokongan orang Islam yang ditipu sebanyyak 3X oleh NTR -2H !! bukannya kerna sharia’ sebenarnya!!. Ingat ! Penjara 30 tahun dan denda RM100k tiada “ KEADILAN” dan “ EHSAN “ di dalamnya dan bisa di bahas oleh MP muslim dan tiada jadi kafir ,fasik atau munafik kernanya . Kerna apa . Ianya bukan “ Wahyu Ilahi “ tapi taazir .Yakni , “ Man made law “ dan bisa menjadi hak mana-mana ‘ Law Makes “ untuk membahasnya ke arah penambahbaikan demi “ Keadilan dan Ehsan ‘ yang menjadi asas dan ‘ SUBSTANCE” kepada perundangan Islam
Bukannya dek kerna denda yang tinggi penjara yang lama menjadikan mahkamah syaria’ itu perkasa ! Sebaliknya bisa menjahanamkan keutuhan sharia’ Islam itu sendiri dengan gambaran yang buruk sekali hukuman taazirnya ( Bukan Hudud ) !! Sistem pentadbirannya; teknikalnya , penguatkuasaannya dan kehakimannya perlu diperbaiki terlebih dahulu ke atas usul RUU355 supaya bisa ada keadilan , ehsan dan professionalism yang tinggi dan dihormati ; disegani oleh semua . Bukan setakat menaikkan gaji hakim bisa jadikan mahkamah sharia’ itu perkasa ! Bukan itu sebenarnya !
Kesimpulannya, mana logiknya Parti 2H ( Hadi Hashim ) atau Parti Keris Telanjang bisa jadi penentuan siapa yang memerintah Putrajaya . Kerna apa ? Oang Islam pada keseluruhannya yang menentukan siapa ke Putajaya ! Amanah Pakatan Harapan atau Keris Telanjang/Parti 2H Barisan Nasional .
Justeru itu, satu undii untuk Parti 2H yang main isu rasis terhadap Dap !! ; bikin kerja keris telanjang dan Perkasam . Bererti satu undi untuk keris telanjang sekaligus kepada Ubn yang sebenarnya!. Dan demi untuk menyelamatkan Malaysia . PH telah pun bersedia dengan Satu Calun , Satu .Manisfesto dan Satu Logo dengan izin Dia untuk tumbangkan Keris Telanjang dan Baruanya ( agennya ) ; PBK ( Parti Boneka Keris ) atau Parti 2H dalam “ 3 corner fight ‘ pada PRU 14 nanti dengan izin Dia ! . JANGAN PILIH KERIS TELANJANG ATAU PARTI 2H !! orang sudah tak mahu mereka !! Undilah siapa pun “ ASAL BUKAN UMNO PAS “ ( A.B.U.P. ) dan hantar PH ke Purtrajaya pada PRU 14 ini dengan izin Dia !!; yang mewakili SUARA REFORMASI DAN SUARA KERAMAT RAKYAT DENGAN IZIN DIA!! PADA PRU 14 !! YANG TERDIRI DARIPADA KESATUAN MEGA POLITIK BARU PH; AMANAH ,BERSATU ,PKR , DAP DAN PARTI BEBAS RASUAH ( PBR ) DENGAN IZIN DIA !! ...... Nasharrawy/16.4.17
“ ISLAM RAHMATAN LIL’ALAMIN “ PH 4 ALL !! JUSTICE 4 ALL !! SAY NO 2 RACIST !! ISLAM 4 ALL REGARDLESS OF RELIGION, RACE AND ETHNIC !!
“ ALLA HU AKBAR ! ‘’

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena