Wednesday 13 December 2017

[Video Apa Maksud BN Kalah Tiada siapa Yang Akan Menang?] Pemimpin paling celaka! EKONOMI JATUH, BARANG NAIK HARGA-Rakyat makan ikan masin, empat polis pecah rumah, Polis dan Tentera bergabung curi lembu & Atuk, nenek, cucu dibunuh, dibakar.

Rabu, 13 Disember 2017

Foto Suara Rakyat.

EKONOMI JATUH, BARANG NAIK HARGA- kena buat kerja tambahan kalau tak cukup bulan makan ikan masin!
Empat polis ditahan larikan rokok lepas pecah rumah
EMPAT orang anggota polis yang bertugas di bahagian tugasan am ditahan atas pertuduhan terbabit memecah masuk rumah dan melarikan sejumlah karton rokok seludup bernilai RM35,00 dan wang tunai RM15,000 dipercayai hasil jualan rokok seludup sekitar daerah seperti yang dipetik dalam berita harian.

Kesalahan itu dipercayai dilakukan di rumah seorang ahli perniagaan di Taman Alam Perdana Kuantan bulan lalu di mana rumah berkenaan dijadikan stor simpanan rokok seludup pelbagai jenama.

Perbuatan mereka terbongkar susulan satu rakaman video yang tular yang dirakam dari pondok pengawal kira-kira 500 meter dari tempat kejadian yang memaparkan wajah suspek.

Tiga suspek berpangkat Lans Koperal dan seorang Koperal berumur antara 25-36 tahun ditahan di perkarangan Ibu Pejabat Daerah (IPD) Daerah Kuantan, jam 4 petang kelmarin kira-kira 4 jam selepas video itu tular.

Hasil siasatan awal mendapati mereka memecah masuk ketika mangsa tiada dirumah. 

milosuam.


Image result for Polis dan tentara bergabung curi lembu
Anggota polis dan tentera bergabung curi lembu dan kambing orang kampung.

Atuk, nenek, cucu dibunuh, dibakar


BANTING - Dua pasangan warga emas serta dua cucu dipercayai dibunuh sebelum dibakar. 

Mangsa berusia lingkungan tiga hingga 60-an ditemui rentung selepas rumah mereka terbakar dalam kejadian di Jalan Tepi Laut, Tanjung Sepat, di sini, hari ini. 

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Selangor, Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmat berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian kira-kira jam 5.50 pagi. 

Menurutnya, pihak bomba berjaya memadamkan kebakaran pada jam 7.00 pagi dan menjumpai empat mayat yang telah rentung. 

"Hasil siasatan awal bomba mendapati ada unsur khianat.
"Pasukan Siasatan Tempat Kejadian (CSI) Polis Selangor mendapati terdapat kesan luka dipercayai tetakan pada badan tiga daripada mangsa terbabit," katanya. 

Beliau berkata, semua mangsa dipercayai telah dibunuh sebelum dibakar. 

Katanya, bagaimanapun, punca kematian akan disahkan sepenuhnya selepas bedah siasat. Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

MUHAMMAD AFHAM RAMLI
Kerengga

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena