Sunday 20 May 2018

[Video KJ 'Lari' setelah BN kalah? 6 Harga Jam Tangan Rosma] Walaun: Tuduhan terhadap Rosmah perlu ada saksi & MCA, Pas serupa tapi tak sama?

Ahad, 20 Mei 2018


Foto Suara Rakyat.
Nasihat Rosmah.. "Ibu-ibu janganlah boros sangat, berbelanja duit cara berhemah" -16 Julai 2014

Tuduhan terhadap Rosmah perlu ada saksi - walaun

Baru harga satu beg dah cecah jutaan ringgit.. Bayangkan Rosmah ada 284 kotak beg tangan pelbagai jenama mewah dalam rampasan di sebuah kondominium mewah di Jalan Raja Chulan semalam.



Foto Suara Rakyat.

Hanya sekeping gambar wajah Najib Razak dan Rosmah tertidur di atas sofa. Habis ramai yg tertipu lalu simpati dgn dua pasangan tersebut.



👉 Tahukah anda semua. Pihak PDRM menjalankan siasatan mengikut SOP yg ditetapkan. Sebelum masuk mengeladah mereka memperkenalkan diri dari mana dan tunjuk surat dari mahkamah kebenaran mengeladah untuk masuk ke rumah Najib.

👉 Pintu dan tingkap rumah Najib Razak tidak dipecahkan. Najib dan Rosmah juga tidak disentuh apatah lagi untuk memukulnya. Malah Najib Razak dan Rosmah Mansor dilayan dgn begitu baik oleh anggota PDRM.

👉 Jadi tang mna macai Najib Razak cakap polis tidak baik serta tidak profesional buat mcm ni pada Najib di bulan Ramadhan yg mulia ini.



Sebelum nak simpati kerana sekeping foto sila baca dulu apa yg kes-kes yg libatkan Najib di bawah ini :-

👉 Mangsa-mangsa yang mati yg dikaitkan dgn Najib termasuk disebabkan kes 1MDB. Antaranya :-

👉 (1) Altantuya Shariibu - Ditembak dikepala dan mayatnya diletupkan menggunakan C4. Badannya berkecai menjadi cebisan. Allahuakbar !!!!

👉 (2) Kevin Morais - Timbalan pendakwaraya siasatan 1MDB, dilemaskan dan disimen. Kuku kaki serta kuku tangannya dicabut tidak ditemui. Allahuakbar !!!

👉 (3) Ahmed Najid - Pengasas Ambank ditembak di parking kereta selepas buat laporan polis. Allahuakbar !!!



👉 (4) PI Bala - Penyiasat peribadi Razak Baginda, kena serangan jantung selepas membuat akuan bersumpah. Ada mendakwa terdapat kesan lebam di leher mendiang. Allahuakbar !!!!

👉 (5) Azilah Hardi - Bekas anggota UTK, dijatuhkan hukuman gantung oleh mahkamah pada 2016. Azilah kini berada di Penjara Sg. Buloh dan masih belum digantung kerana pasangannya kesnya Sirul masih berada di luar negara. Hanya Sirul, bekas anggota UTK yang masih bebas.. Beliau kini ditahan di pusat imigresen Villawood di Sydney, Australia. Menjadi tanda tanya bagaimana beliau berjaya melarikan diri dari penjara keluar negara sedangkan namanya telah disenarai hitamkan oleh pihak Imigresen Malaysia.

Tu baru 5 yg disenarakan.Tak masuk lagi ratusan kes yg Najib Razak dah buat pada rakyat Malaysia seperti GST 6%, Projek ECRL yg bakal meletakkan Malaysia dlm bahaya hutang kepada negara China dan pelbagai lagi isu. Kalau dihitung dan disenaraikan satu-satu pasti ramai rakyat Malaysia yg marah dan sebagainya.



Jadi bila melihat puluhan kes penindasan dgn kezaliman yg dibuat semasa Najib Razak jadi Perdana Menteri Malaysia dan dibandingkan dgn sekeping foto ini. Apalah kesannya sgt nak kesian pada mereka berdua ini.

Kami dimaklumkan bukan setakat Najib Razak saja akan didakwa di mahkamah nanti. Malah Rosmah Mansor juga akan didakwa juga.

Macai-macai Najib & walaun gunakanlah otak yg diberikan oleh Allah s.w.t utk berfikir dgn waras bagi membezakan mana satu yg betul dan baik dan mana satu yg salah dan tidak baik.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena