Wednesday, 23 October 2013

Video Terkini! 'Adoyai. Kebodohan macai x abis2' - Macai BN dok jaja "Calon Pas sungai limau syiah!

Rabu, 23 Oktober 2013
"KEKAL"

Sg Limau : Macai BN dok jaja "Calon Pas sungai limau syiah!"
"Calon Pas sungai limau syiah!"

Eh? Kenapa cakap mcm tu?

"Ye la...dia kata dia belajar kat syria. Syria tu kan negara syiah? Dah la tu - dia x bgtau U mana dia belajar kat syria tu".

Adoyai. Kebodohan macai x abis2.

Tuan2, calon Pas PRK sungai limau tu...

• dapat ijazah dari AL AZHAR MESIR.
• mengikuti pengajian TALAQQI di syria

Korg faham ke dak TALAQQI ni apamenda? Talaqqi ni bukannya subjek pelajaran woi. Talaqqi ni METHOD PEMBELAJARAN DIRECT BERGURU DGN ULAMAK. Talaqqi mana perlu masuk U, mana perlu ijazah! Adeiiiii...

Syria pulak dikatakan negara syiah. Woiii..kerajaan syria yg x berapa kerat tu je syiah. Majoriti rakyat syria SUNNI. Berapa banyak ulama besar sunni dunia berasal dr syria mcm asy syahih syeikh said ramadhan al buti rahimahullah dan syeikh ali as sobuni hafizahullah?

Pls la - nak buat argument, tolong jd pandai sikit. Kalau x reti nak buat argument bijak, panjat menara kota star tu terjun kepala dulu ke bawah. Korg mati lg bagus drpd hidup menyusahkan org dgn kebodohan tahap 7 petala langit korg nih.
Posted by Kedah Lanie at 4:31 PM

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena