Saturday 19 October 2013

Terkini Keputusan Pemilihan Naib Presiden Umno 2013... Same aje!...RAMALAN KOSONG para Pemerhati Politik...

Ahad, 20 Oktober 2013
Penyandang Naib Presiden Umno (dari kiri) Datuk Seri Mohd Shafie Apdal, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dan Datuk Seri Hishammuddin Hussein menunjukkan borang masing-masing. Gambar The Malaysian Insider oleh Najjua Zulkefli, 21 September, 2013.
Gambar:TMI.


1. Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi - 185
2. Datuk Seri Shafie Apdal -174
3. Datuk Seri Hishammuddin Hussein -100
4. Datuk Mukhriz Mahathir -91
5. Tan Sri Isa Samad - 8
6. Datuk Seri Mohd Ali Rustam - 7
(keputusan adalah adalah dari 188 bahagian setakat ini)
Syabas buat Presiden Umno yang BERJAYA dalam TRANFORMASI beliau bagi Pemilihan Umno kali ini beb... tanpa POLITIK WANG dan tanpa RASUAH POLITIK... kah kah kah... konon nya beb sebelum Pemilihan ada dikatakan yang akan berjaya mengekalkan Jawatan Naib Presiden hanya seorang saja iaitu Menteri Keselamatan Dalam Negeri Datuk Ahmad Zahid Hamidi... itu pun disebabkan konon nya atas KEBERANIAN LUAR BIASA beliau sebelum Pemilihan Umno.

Yang dua lagi tu akan BUNGKUS kerana Prestasi Kerja dia orang yang macam Haramjadah... lu orang tahu-tahu aje la kan macam hasil kerja dia orang... yang seorang tu sebelum ini adalah Menteri Keselamatan Dalam Negeri yang boleh BERUNDING dengan Pengganas Sulu di Lahad Datu... mana kala yang seorang lagi tu adalah Keturunan Sulu yang Hilang Entah Kemana semasa Semporna DICEROBOH oleh Pengganas Sulu... kerana itu dikatakan yang dua orang ni tak akan berjaya beb... kah kah kah !.

Rupa-rupa nya RAMALAN tersebut hanya RAMALAN KOSONG para Pemerhati Politik... maka KEKAL lah Umno dengan Kepimpinan Lama yang terbukti GAGAL kalau mengikut kepada Laporan Ketua Audit Negara baru-baru ini... KPI entah dimana... NKRA tak tahu apa cerita... WASSATIYAH dah tentu jadi HARAMJADAH... IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW hanya TEMBERANG... yang pasti JANJI DICAPATI dengan SARA HIDUP RAKYAT akan Meningkat... weeeekkkk tuihhhhh !.


hemmmmm..... walau siapa pun yang menang dalm umno ianya adalah sama aje beb selagi nama nya umno iaitu anak kelahiran inggeris penjajah... kah kah kah... A B U.

Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang di 3:09:00 PG

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena