Saturday, 19 October 2013

PRK N20 Sungai Limau : Orang UMNO pun tolak dia di pusat...MB Kedah Kalah Pemilihan Naib Presiden

Ahad, 20 Oktober 2013

pagihari.solarstreak.com

Info PRU 13
darisungaiderhaka.blogspot.com

Pilihanraya Kecil N20 Sungai Limau
Itu laa... Orang cakap tak yah lawan nak lawan jugak... Lepak la dulu.. Jaga Kedah nie bagi elok dulu.. Nie tak tamaj.. Nak naik macam paracut.. Laju tak mau mau... Habih semua orang hang nak redah... Mat Bashah dulu pun hang redah.... Nie sampai yang pusat pun hang nak redah jugak... Last yang auw tu jugak menang.... Baru ada akai.....

Nampaknya hang tumpu Kedah dah laa tak yah dok cita-cita tinggi sangat.... Dah terbukti hang menang bukannya hebat terra mana pon dok harap aura pak hang jaa... Dan buat pengundi Sg Limau pula... Hangpa tengok sendiri laa... Takan nak bagi semula tanah jajahan kita kepada dia macam tu jaa.. Orang pusat sana pun tolak.... Jadi sendiri pakat ingat laaa
Posted by Kedah Lanie at 4:51 AM
A.B.U (Asal Bukan UMNO)

flickr.com

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena