Sunday 20 October 2013

Video Panas! Ketua UMNO Bahagian Penampang beragama KRISTIAN! & DIA Sering Ditindas, Dihina, Dipinggirkan.. SIAPA DIA?

Isnin, 21 Oktober 2013
Ehhh! dalam umno bukan semua melayu ke?
Fb Kita Bantai Dot Info shared Serambi Politik's photo

DIA Sering Ditindas,Dihina,Dipinggirkan.. SIAPA DIA?

Dr Asri -DIA Sering Ditindas, Dihina, Dipinggirkan Hak Seolah Semuanya DIA Salah..SIAPA DIA?

Kelantan bumi yang berkat, walaupun ditekan rakyatnya bangkit dgn tidak ragu dgn janji Tuhan. Lihat sekarang, makin ditekan, makin ramai pula yg memberi sokongan.

UMNO KHIANAT ORANG MELAYU KELANTAN. UMNO KATA MEREKA PEJUANG MELAYU TETAPI HAKIKATNYA MEREKA LAH PENGKHIANAT ORANG MELAYU (KELANTAN 95% MELAYU)..

NEGERI DI NAPIKAN SELAYAKNYA SEBAGAI SEBUAH NEGERI DALAM PERSEKUTUAN MALAYSIA OLEH UMNO KERANA DENDAM POLITIK.

PERJUANGAN BUKANLAH PILIHAN TAPI KETETAPAN JIKA KITA BERJUANG MEMPERTAHANKAN SESUATU, TAK BOLEHLAH KITA PILIH-PILIH DARI PIHAK MANA...

pada mereka yg pedalaman zaman ini boleh lah disaji dgn cerita2 yg buruk-buruk tentang kerajaan PR tapi tidak pada mereka yg celik maklumat..

DASAR UMNO PARTI PEMBELIT PUTAR ALAM..

UMNO bila dia kuat, PAS nak dilemparkannya ke dalam tong sampah tapi bila dia lemah sekira berada dalam keadaan tersempit lagi terkempit dia merendah diri, melutut memohon untuk berpadu dengan PAS....DEMI MELAYU, DEMI ISLAM DAN DEMI RAJA2 MELAYU... tapi PAS tahu UMNO hanya menipu

UMNO nak minta tolong dgn parti gabungannya seperti MCA dan MIC, parti itu pun tenat bernafas pun guna wayar nak buang air besar dan kecik pun kena pakai pampers.....

namum bila diajak bermuzakarah oleh PAS atas dasar bersatu kearah perpaduan Islam umno mencari berbagai alasan dan dituduh PAS sebaliknya yg menolak perpaduan..

YA! betul PAS menolak perpaduan melayu yg selalu dicanang oleh umno kerana itu bukan perpaduan yang dituntut dlm Islam..

UMNO pula parti berteraskan ketuanan Melayu dalam perjuangannya. PAS dan UMNO adalah berbeza dan keahlian Melayu itu hanya atas bangsa satu keturunan sahaja..

Melayu boleh berpecah kerana ia bangsa tetapi Islam tak mungkin berpecah kerana ia agama kebenaran yg di bawa Junjungan kita umat Islam...bukan seperti melayu dalam umno hanya kerana kepentingan politik di laung laung bahawa mereka lah pembela melayu.

Pasti ada antara mereka dari umno berkata Islam itu juga terbahagi kepada berbagai mazhab.

YA BETUL! tapi mazhab pula tidak boleh lari dari Al Quran dan Hadis. Jika ia terpesong ianya bukan lagi dikelaskan sebagai Islam.... bukan seperti melayu tetap melayu walaupun sudah murtad.

kalau melayu berpecah jangan disalahkan PAS.....tanyalah UMNO kenapa jadi begitu.

Sejarah perpecah org melayu bermula dalam partti mana?

Siapa yg memecahkan perpaduan melayu?

Siapa yg menipu bangsa melayu?

Siapa yg merampas harta rakyat?
Fb Anak-anak pasir puteh ( Tokjanggut Kelate )

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena