Wednesday 30 October 2013

N20 Sg Limau : 4 Nov. (Isnin) Aik! Kedah Tak Cuti... Kelantan Pulak Cuti?

Rabu, 30 Oktober 2013
Berbakti Kepada Tanah...
Setelah selesai berdoa awal musim padi, Tuan Guru Presiden bersama Ustaz Azam dan pimpinan PAS turun ke bendang menabur benih padi di Kg. Pulau Tembun di dalam UPU Kabu 10.
Photo: Setelah selesai berdoa awal musim padi, Tuan Guru Presiden bersama Ustaz Azam dan pimpinan PAS turun ke bendang menabur benih padi di Kg. Pulau Tembun di dalam UPU Kabu 10.

Pesta Menyeksa Itik di Bendang...

K'tan umum cuti 4 Nov final Piala Malaysia

7:35PM Okt 30 2013
Kerajaan Kelantan mengumumkan cuti peristiwa pada 4 November sempena perlawanan akhir Piala Malaysia membabitkan  Kelantan dan Pahang, di Stadium Shah Alam, pada hari Ahad.
  
Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Dr Zainuddin Ibrahim berkata pekeliling mengenai cuti berkenaan akan dikeluarkan, esok.

"Cuti peristiwa ini diputuskan dalam mesyuarat Exco kerajaan negeri yang dipengerusikan Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob hari ini.
  
"Ia sebagai memberikan kemudahan kepada rakyat Kelantan khususnya peminat-peminat bola sepak untuk menyaksikan perlawanan akhir bola sepak Piala Malaysia di Shah Alam, Selangor," katanya kepada Bernama hari ini.
  
Dr Zainuddin berkata ia juga sebagai memberikan kemudahan kepada penjawat awam untuk merancang aktiviti bersama keluarga sempena cuti yang agak panjang, bermula Jumaat.
  
"Kepada peminat-peminat TRW (The Red Warriors), diharapkan dapat memberikan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada pasukan kesayangan rakyat Kelantan ini. Jagalah adab-adab kesukanan dan jangan tinggalkan solat," katanya.
  
Perlawanan akhir itu akan diadakan di Stadium Shah Alam pada pukul 8.45 malam.
- Bernama/Mk.

PRK Sungai Limau: Tiada cuti umum pada hari mengundi - Mukhriz
2013/10/27 

YAN: Kerajaan negeri mengumumkan tiada cuti umum pada hari mengundi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau pada 4 November ini.

Perkara itu diumumkan oleh Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir pada sidang media selepas merasmikan Jentera Puteri di Sungai Limau Dalam di sini, sebentar tadi.
Bagaimanapun, Mukhriz berkata, Kerajaan negeri akan memberikan pelepasan khas kepada pengundi DUN Sungai Limau untuk membuang undi sebelum mula bekerja.

"Kita akan bagi pelepasan khas kepada pengundi supaya mereka boleh mengundi pada sebelah pagi dan masuk kerja selepas itu. Ini bagi memastikan proses membuang undi berjalan dengan lancar," katanya.
BH.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena