Thursday 31 October 2013

Phuhh, Harap jangan pemandu ni pakai IC palsu jugak sudahlah...Video Lori bawak laju terbalik di SKVE!

Khamis, 31 Oktober 2013
Phuhh, Harap jangan pemandu ni pakai IC palsu jugak sudahlah..
Published on Oct 30, 2013
Kejadian berlaku petang tadi di SKVE menghala ke Hospital serdang.. sedang sahabat ini buat rakaman utk nak laporkan kepada SPAD.. Tentang pemandu lori ini yg memandu laju...sekali terbabas keseberang Jalan bertentangan...

VIDEO LORI LAJU TERBALIK DI LEBUHRAYA SKVE, BERHAMPIRAN HOSPITAL SERDANG
Wah, hebat betullah pemandu lori ni. Memang laju dan handal mencilok. Namun akhirnya beliau menyusahkan diri sendiri dan orang lain juga. Berdasarkan beberapa sumber laporan, lori yang dipandu laju ala-ala sedang berlumba ini telah terbabas dan terbalik di Lebuhraya SKVE, berhampiran Hospital Serdang.

Kejadian berlaku petang tadi di SKVE menghala ke Hospital Serdang. Sedang sahabat ini buat rakaman untuk nak laporkan kepada SPAD tentang pemandu lori ini yg memandu laju. Sekali terbabas keseberang jalan bertentangan. – Petikan sumber FB.

Apa lagi, rakaman video sudah ada. Sah-sah memang pemandu lori ni bawa laju dan membahayakan pemandu serta pengguna jalan yang lain. Harap dikenakan tindakan yang setimpal. – - Status terkini kejadian masih belum dapat disahkan.

p/s: Teringat cerita filem, lori laju sebab brek bermasalah dan terpaksa himpit penghadang jalan untuk perlahankannya. Adakah ianya berkaitan. Tunggu siasatan… (jangan pemandu ni pakai IC palsu jugak sudah…)
Blog RAKAN AMMBOI

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena