Thursday 31 October 2013

MENJELANG PRK SG LIMAU : Macai Menyalak Lagi...."Mana MP PAS..? Mana ADUN PAS?" Buletin Utama 'TV?' malam tadi ..

Khamis, 31 Oktober 2013
MENJELANG PRK SG LIMAU.. Dalam siaran Buletin Utama TV3 malam tadi ..MPKJ roboh gerai org Melayu di Kajang.. Di highlight oleh TV 3 seseorang yg Terjerit2 ..

"Mana MP PAS..mana ADUN PAS".. Maka bersorak la para bloggers cap ayam , facebookers pemakan dedak dari suku sakat UMNO memainkan isu ini "Exco DAP arah roboh gerai Melayu!" 

SELAGI MELAYU KURANG BERILMU..SELAGI ITULAH UMNO@ BN TERUS MENIPU.. Apa yg MP dan ADUN tu boleh buat?cuma boleh berunding shj... FAKTA YG TIDAK DI BERITAHU... PBT bukan bawah kerajaan negeri. PBT dibawah kementerian perumahan dan kerajaan tempatan. Kerajaan negeri hanya ada wakil ahli majlis je. Kuasa Lantik YDP BUKAN ditentukan kerajaan negeri Kuasa Mutlak Lantik YDP Masih Bidang Kuasa KERAJAAN PUSAT Jika YDP..menyebelahi MB..engkar arahan Pusat..dlm masa 24 jam boleh di tukarkan... 

YDP MPKJ Dato' Hassan Nawawi bin Abd. Rahman UMNO semata-mata mahu menang di DUN Sungai Limau habis gerai peniaga melayu dirobohkan.. semata-mata utk menunjukan kerajaan di bawah Pakatan Rakyat kononnya tidak membelas nasib yang melayu.. Orang Tua, Perempuan serata kanak2 dihalau dan rumah mereka di robohkan oleh DBKL di Kampung Chubadak Tambahan , Sentul s23 Oktober 2013 lalu tak ada bunyi suku sakat UMNO karat biru nie.... malah 1001 alasan di beri membenarkan tindakkan kejam itu.. Melayu tipu melayu...Melayu tindas melayu....apa pun geng otak karat biru suku sakat UMNO Cina DAP juga disalahkan Cina MCA Cina Gerakan tidak disebut sekali..

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Posted by Jeebond BLM at 11:39 am

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena