Wednesday 12 March 2014

Agensi satelit sertai misi cari MH370... Jakim selar guna bomoh...

Khamis, 13 Mac 2014
Gambar: Selepas kejayaan mencipta kereta national kini Malaysia di bawah kerajaan umngok melangkah setapak lagi kearah negara impian fantasi dgn terciptanya satu lagi kenderaan berupa tikar terbang tanpa bahan api yang mampu menyaingi kelajuan kapalterbang... Hidup umngok!!!
Wauuuuu.... Amazing... Wonderful
Gambar: MENTERI JAGA JAKIM KATA BOLEH GUNA KHIDMAT BOMOH .. SEBENTAR TADI JAKIM KATA TIDAK BOLEH KERANA HARAM DAN BERTENTANGAN DENGAN ISLAM. 
http://omakkau.blogspot.com/2014/03/menteri-jaga-jakim-kata-boleh-guna.html
MENTERI JAGA JAKIM KATA BOLEH GUNA KHIDMAT BOMOH .. SEBENTAR TADI JAKIM KATA TIDAK BOLEH KERANA HARAM DAN BERTENTANGAN DENGAN ISLAM. 
http://omakkau.blogspot.com/2014/03/menteri-jaga-jakim-kata-boleh-guna.html

8 jam yang lalu 


Menteri Agama kata tidak salah guna khidmat "BOMOH''....

Berbomoh tak salah kalau ikut cara yg betul tapi dengan cara khurafat, tahyul dan menipu itu yang salah...menteri jangan lupa matlamat tak menghalalkan cara.... itu persoalannya..


ℑσм pαкατ²⇨ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔ 
#DoakanYangTerbaikUntukPenumpangDanAnakKapalMH370 

Agensi satelit sertai misi cari MH370

PARIS 13 Mac - Beberapa agensi satelit pemantau Bumi menyertai misi mengesan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370, menurut laporan pengurusan satelit semalam.

Ini berikutan permintaan China semalam supaya Pertubuhan Piagam Antarabangsa Angkasa dan Bencana Utama diaktifkan.

Di bawah persetujuan tersebut, sebanyak 15 agensi angkasa dan institut angkasa kebangsaan memulakan usaha bantuan dengan menyebarkan imej dari satelit yang melalui kawasan berkenaan.

“Imej satelit kini sedang digunakan bagi mencari sebarang bukti kejadian sebelum dan selepas pesawat itu hilang.

“Sehingga hari ini, pencarian masih diteruskan," katanya dalam kenyataan.
Menurut ahli Agensi Angkasa Eropah (ESA), Pentadbiran Meteorologi China menyediakan data beresolusi tinggi bagi tujuan pencarian itu, bagaimana pun kawasan yang terlibat dalam pengimejan satelit itu tidak didedahkan.

Ini merupakan kali pertama Pertubuhan Piagam Antarabangsa Angkasa membantu dalam misi mencari pesawat yang hilang selepas ditubuhkan pada tahun 2000.

Selepas diaktifkan, juruteknik angkasa akan menimbangkan satelit yang paling sesuai digunakan untuk misi pencarian itu berdasarkan data radar darat atau gambar. - AFP
Posted by Kedah Lanie

Gambar: sekarang cytro umno sedang berusaha memfitnah mengatakan yg bomoh tu adalah bomoh pr bagi membusukkan nama pakatan rakyat, ambil simpan gambar ni,korang takyah susah2 dah menjawap dah, tempekkan je kat ruangan komen post yg diorang fitnah tu hehe
sekarang cytro umno sedang berusaha memfitnah mengatakan yg bomoh tu adalah bomoh pr bagi membusukkan nama pakatan rakyat, ambil simpan gambar ni,korang takyah susah2 dah menjawap dah, tempekkan je kat ruangan komen post yg diorang fitnah tu hehe — bersama Gie Haidir dan 2 yang lain.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena