Wednesday, 26 March 2014

Dr Maza peringat Ulama Muda (konongnya aliran salafi) - Demokrasi bukan jalan salafussoleh...

Khamis, 27 Mac 2014
Seniman Nunui
11 jam 

529 Ikhwan Muslimin yg menunggu Hukuman :') Syahid Bakal Dirasai...
  • Laura Dior Allah Azza Wajalla berfirman: “Jgnlah kamu mengira bahwa org ² yg gugur di jalan Allah itu mati, bahkan mereka itu hidup di sisi Tuhannya dgn mendapat rezeki, mereka dlm keadaan gembira disebabkan karunia Allah yg diberikanNya kpd mereka, dan mereka bergirang hati terhadap org ² yg masih tinggal di belakang yg belum menyusul mereka, bahwa tidak ada kekhawatiran terhadap mereka dan tidak (pula) mereka bersedih hati. Mereka bergirang hati dgn nikmat dan karunia yg besar dari Allah, dan bahwa Allah tidak menyia-nyiakan pahala org ² yg beriman.” (QS-Ali Imran:169-171)


MOHON CEO Ulama Muda Umno @ustazfathulbari faham apa yg dimaksudkan oleh Dr MAZA @drmazacom tersebut ?
 — ‎dengan ‎ذول حمذان‎.‎

  • Mohd Azwan Md Nor Hasrul Sahar, khilaf di kalangan ulama dalam perkara ijtihad & hukum mmg berlaku namun mestilah berlandaskan dalil2 & nas2 yg kuat. Ape yg di share dr maza kt sini, mereka berbeza pendapat bkn bersandarkn hadis & alquran utk menyatakan kebenaran, sebaliknya memanipulasikan hadis & ayat2 alquran tersebut untuk menyokong perbuatan musuh2 islam yg nyata. Wallah hu'alam....
    19 · 4 jam
  • Ahmad Syahid Terbaek...
    3 · 6 jam
  • Md Nor Hasrul Sahar Sudut pandangan berbeza , dlm keadaan berbeza, mengapa kenyataan ini, keluar ketika ini, ada yang menangguk di air keruh, ambil kesempatan atas kejadian untuk menjatuhkan kejadian. Islam itu bersaudara, berbeza pendapat dan pandangan itu sejak dari zaman nabi adam lagi, perangi iblis laknatullah habis-habisan, sesungguh ia adalah musuh yang nyata bagi kamu.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena