Sunday, 23 March 2014

Kajang: Tayang seluar dalam... Kempen jijik dan ganas BN... Dacing tertonggeng!

Isnin, 24 Mac 2014

Seluar dalam jadi bahan kempen utama BN...
Kangkung dilarang jadi bahan kempen oleh SPR tapi seluar dalam jadi bahan kempen utama BN... apa pula tindakkan SPR?— with Mohamad Uzaini and 6 others.

Photo: Ke sana ke mari macai duk bawa spender sepanjang hari ni ya? Haha. spender tue je la modal keramat BN #PRK_Kajang... laungan "HIDUP MELAYU" hilang entah kemana?
Ke sana ke mari macai duk bawa spender sepanjang hari ni ya? Haha. spender tue je la modal keramat BN #PRK_Kajang... laungan "HIDUP MELAYU" hilang entah kemana?
Photo: Suasana #PRK_Kajang... salah satu bahan kempen BN yang hebat adalah aksi menonggeng dari macai... BODOH!

ℑσм pαкατ² ⇨ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔
#LawanTetapLawan #KakWan4Kajang #UndiPKR
Suasana #PRK_Kajang... salah satu bahan kempen BN yang hebat adalah aksi menonggeng dari macai... BODOH!

ℑσм pαкατ² ⇨ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔
#LawanTetapLawan #KakWan4Kajang #UndiPKR
Photo: Suasana #PRK_Kajang... dacing tertonggeng..

ℑσм pαкατ² ⇨ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔
#LawanTetapLawan #KakWan4Kajang #UndiPKR
Suasana #PRK_Kajang... dacing tertonggeng..
ℑσм pαкατ² ⇨ ℒιкє✔ Cσммєηт✔ Sнαяє✔
#LawanTetapLawan #KakWan4Kajang #UndiPKR
Follow · 8 hrs 

Inilah yg di banggakan oleh Puak Umngok....salah seorang petugas PKR.....telah di pukul dan telah buat report di IPD Kajang...malangnyer beliau kini masih di IPD Kajang untuk disiasat....hairan yg kena pukul masih disiasat dan yg memukul tetap bebas diluar sana.........??

Photo: Tahniah Dr Wan Azizah Wan Ismail sah dilantik manjadi adun kajang, bila tengok gambar ni sejuk hati admin kenapa ye? :-)



Tahniah Dr Wan Azizah Wan Ismail sah dilantik manjadi adun kajang, bila tengok gambar ni sejuk hati admin kenapa ye? 

Photo: DAH NAMA PUN PENJILAT UMNGOK..!!!

Kenapa hanya cerita undi PKR merosot..? 

Kenapa x cerita undi BN pun merosot jugak..?

Kenapa x cerita itu adalah kerana peratusan yang keluar mengundi pun merosot ? 

Alahai utucai...Dah nama pon penjilat umngok.. Nampak sgt la nak membodohkan penyokong umngok yang dah sedia bodoh.. kih kih kih kih
DAH NAMA PUN PENJILAT UMNGOK..!!!

Kenapa hanya cerita undi PKR merosot..?

Kenapa x cerita undi BN pun merosot jugak..?

Kenapa x cerita itu adalah kerana peratusan yang keluar mengundi pun merosot ?

Alahai utucai...Dah nama pon penjilat umngok.. Nampak sgt la nak membodohkan penyokong umngok yang dah sedia bodoh.. kih kih kih kih

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena