Friday 21 March 2014

MH370: [Video] Mari 'BERZUMBA' bersama Puteri Umno... ASYIK BERZUMBA tanah rizab melayu dah tergadai!

Sabtu, 22 Mac 2014


#PRK_Kajang: Bandingkan PR dan BN – siapa lebih berkebajikan?


Guru KAFA zaman PRR RM1300.00, zaman BN RM400.00 ...

Asyik Berzumba Weh!

Banyak tanah rizab melayu di Johor tergadai kerana Muhyiddin


Jangan diharap pada Muhyidin Yassin ni

Masihkah anda ingat siapa yang bertanggungjawab memberi ruang lebih besar kepada penduduk dari Singapura memilik banyak hartanah di Johor. Akibat daripada dasar terbuka itu menyebabkan banyak tanah rezab Melayu di daerah Johor Bahru tergadai. Orang yang bertanggungjawab memberi kelulusan tersebut ialah pemimpin yang mengetuai kerajaan Johor pada 1989 hingga 1995.

Itulah pengenalan ringkas bagi mengenali siapa Tan Sri Muhyidin Yassin yang dikaitkan dengan tragedi yang memalukan orang Melayu di Johor.

Dan berikutan itu Muhyiddin dipindahkan ke pusat sebagai menteri kabinet oleh Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai usaha menyelamatkan karier politiknya.

Dan hari ini beliau berjaya mendaki tangga keemasan politik dalam Umno apabila dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri selepas menang jawatan Timbalan Presiden Umno.

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub berkata, pemimpin terbabit yang mengetuai Umno di Johor ketika menjadi menteri besar ternyata telah mengkhianati hak orang Melayu.

RISALAH DARI KELAB UMNO PESARA KANAN KERAJAAN MALAYSIA BERTABURAN DI KAJANG MERAYU PENJAWAT AWAM DAN PESARA MEMBERIKAN UNDI KEPADA CALON "MELAYU" BN!!!!!!

BUMI DIPIJAK MILIK ORANG



Tidak mau mengulas banyak hanya sekadar menulis kembali lirik lagu "keramat" UMNO yang sering di dendangkan sama di PWTC maupun kurus anjuran BTN.

Yang jelas antara penurun tanda tangan surat merayu para pesara kanan kerajaan yang berjiwa Melayu "pekat" ini ialah bekas Presiden Cuepacs, bekas Ketua Pengarah Pendidikan dan bekas KSU KDN.

HIDUP MELAYU!!!!! ... HIDUP UMNO!!!!!. PASTIKAN JANGAN AIR MATA DARAH BERCAMPUR KERINGAT BUMI DIPIJAK MILIK ORANG!!!!
Posted by 


Pilot - pakatan rakyat
Jurutera - pakatan rakyat
Doktor - pakatan rakyat
Pegawai kerajaan - pakatan rakyat
Peguam - pakatan rakyat
Peniaga - pakatan rakyat
Pemandu bas - pakatan rakyat
Guru - pakatan rakyat
Pemandu teksi - pakatan rakyat
Pekerja kilang - pakatan rakyat
bomoh - umno

Ribuan penyokong PR banjiri Reformasi 2.0 di Stadium Kajang

BjQe-KZCYAAfFZ2

KAJANG, 21 MAC: Stadium Kajang malam ini mencatat sejarah dengan gema  laungan reformasi daripada segenap lapisan penyokong Pakatan Rakyat (PR) yang hadir pada Pelancaran Reformasi 2.0.
Bukan sekadar dari Kajang, ribuan rakyat hadir daripada seluruh negara bagi menyatakan sokongan kepada PR ekoran bantahan terhadap keputusan kes Anwar yang diputuskan Mahkamah Rayuan, pada 7 Mac lalu selain sokongan terhadap Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang .
Pimpinan PR yang hadir antaranya Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, Datuk Husam Musa, Azmin Ali, Rafizi Ramli, Datuk Saifuddin Nasution dan Tian Chua.

BjQeUyWCAAAyN9l

Turut kelihatan di sisi pentas utama adalah Nurul Izzah Anwar, Tan Sri A Samad Said dan Khalid Samad.
Keadan sehingga kini masih terkawal dan tidak berlaku sebarang situasi buruk yang dilaporkan.
Jumlah yang hadir juga dijangka terus meningkat menjelang kemuncak acara malam ini dengan keadaan trafik menuju stadium juga semakin sesak.
Bermula jam 9 malam tadi, pentas utama terus dimeriahkan dengan ucapan pemimpin PR antaranya Nik Nazmi Nik Ahmad, Datuk Lajim Ukim dan Datuk Seri Nizar Jamaluddin.

Posted & copy by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena