Saturday 29 March 2014

[Video] MH370: Patah Seribu...

Ahad, 30 Mac 2014
MH370: Patah Seribu... Shila Amzah
Warga China yang terkesan dengan peristiwa MH370 bukan saja menghentam kerajaan Malaysia, Malaysia Airlines dan rakyat Malaysia, malah penyanyi Shila Amzah turut menerima tempias. Status terbaru yang dikemaskini oleh Shila di sebuah laman media sosial utama China iaitu Sina Weibo penuh dengan komen-komen negatif.

Ada yang menghina, ada yang memaki, bahkan ada juga yang menghalau Shila dari bertanding dalam program I Am A Singer. Seolah-oleh mencari peluang untuk melepaskan kemarahan, orang yang tidak kena-mengena pula menjadi mangsa. Namun begitu, masih ada peminat Cina Shila yang mempertahankan beliau. Antara komen yang diterjemah menggunakan Google Translate:-
This is a tragic plane crash. Everyone is sad and praying for the victims families. Makes me more sad, that some people actually take advantage of this appalling crash to attack innocent people. I really feel sick for those who do not limit human morality.”
Seorang lagi menyatakan:-
As a Chinese person, really feel shame, how there are so many \ ‘\??’ patriotic dog \ ‘\??’, online is very arrogant, what reviled others, most Chinese people’s reputation abroad is very smelly, is when you count curse you, you are willing to do. Do not scold scold go on the Internet all day, have your family do on the plane? No, shut up, aircraft accident and now you have less Chiyikoufan Well? You feel less sleep a night yet? So you lost it? No?
Manakala seorang lagi berkata:-
Shira is a singer. She is not open aircraft. She can not represent the Malay government. Do not spray the wrong person. Thank you.
Apa pun diharap Shila tabah menghadapi dugaan ini. Memang sukar mencipta nama di negara orang dan lebih sukar lagi dipersalahkan atas perkara yang langsung tidak kena mengena dengan beliau.
Laporan asal: Wan Crazy Kid

Satu fesyen baru yang amat jauh berbeza....
Penampilan Shila Amzah dalam satu program hiburan di China dengan fesyen berbeza iaitu memakai baju blous dan legging menarik perhatian ramai peminatnya.

Mungkin ianya disebabkan jarang atau tidak pernah ada artis Malaysia menggayakan baju blous dan legging dengan memakai tudung ketika menyanyi. Satu fesyen baru yang amat jauh berbeza....

Video Persembahan Shila Amzah

Lihat Minit Ke 33.15 dan seterusnya

Published on Mar 28, 2014
湖南卫视《天天向上》所有全集【官方版1080P超清全集完整】视频播放地址:http://www.youtube.com/playlist?list=...
Shila Amzah Seksi



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena