Wednesday, 26 March 2014

Belanda pintas 'PENERBANGAN MH370?' - Semasa dalam penerbangan merempuh persidangan kemuncak nuklear...

Khamis, 27 Mac 2014

Muhyiddin Tiba Di Amsterdam Untuk Hadiri Sidang Kemuncak Keselamatan Nuklear

Daripada Suriati Sidek Ahmad

AMSTERDAM, 24 Mac (Bernama) -- Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba di Amsterdam bagi menghadiri Sidang Kemuncak Keselamatan Nuklear 2014 (NSS 2014) yang berlangsung di The Hague selama dua hari bermula Isnin.

Pesawat yang membawa Muhyiddin, diiringi isteri Puan Sri Norainee Abdul Rahman, mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Schiphol dan mereka tiba di hotel penginapan di sini pada 9 malam waktu tempatan (4 pagi waktu Malaysia).

Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, pegawai kanan dari pejabat Timbalan Perdana Menteri, Lembaga Pelesenan Tenaga Atom dan Agensi Nuklear Malaysia adalah antara delegasi Malaysia yang mengiringi Muhyiddin.

Sebaik tiba di hotel, beliau disambut kakitangan Kedutaan Malaysia di Belanda dan para pegawai Malaysia bagi NSS.

Hari ini Muhyiddin dijadual bertemu Persatuan Pelajar Malaysia di Belanda dan menghadiri majlis perasmian NSS.

Menurut kenyataan Kementerian Luar, sidang kemuncak itu bertujuan memperkukuhkan keselamatan nuklear global menerusi jalinan kerjasama lebih erat dalam kalangan negara anggota NSS sambil memastikan bahawa langkah memperkukuhkan keselamatan nuklear tidak akan menghalang hak negara-negara untuk membangun dan menggunakan tenaga nuklear bagi tujuan yang tidak melibatkan keganasan.

Sidang kemuncak ketiga itu akan turut membincangkan kaedah untuk meningkatkan perlindungan terhadap bahan dan kemudahan nuklear yang terdedah kepada bahaya dalam memerangi kemungkinan serangan pengganas nuklear.

Malaysia akan mengulangi komitmen penuhnya untuk menyokong usaha menghalang bahan nuklear daripada jatuh ke tangan pengganas dan peserta bukan negara yang lain.

Sidang kemuncak itu dijangka menerima Kenyataan yang akan menegaskan semula komitmen yang dicapai dalam pelbagai isu keselamatan nuklear.

Ini termasuk memperkukuhkan jaminan dan keselamatan nuklear antarabangsa, mengharamkan pengedaran bahan nuklear dan mempertingkatkan bidang forensik nuklear.
-- BERNAMA

Gempar Nuklear!: Belanda pintas PENERBANGAN MH370 semasa dalam penerbangan merempuh persidangan kemuncak nuklear

Posted 24 Mac Dikemaskini 25 Mac: Plot Pesawat keganasan gagal. Syabas kepada Belanda, dan sekarang ada cakap-cakap tentang bagaimana mudahnya "mogok diplomatik" Israel akan diselesaikan. Apa yang 180! Lebih seperti 360 ke alam semesta yang berbeza. 

 UPDATE: Pesawat itu terbang dari Miami tanpa diumumkan dan tanpa pengenalan atau beacon dan dipintas di udara oleh Tentera Udara Belanda sebelum sampai ke persidangan kemuncak nuklear. 

Hakikatnya ia berasal di Amerika Syarikat dan terbang di ruang udara wilayah Amerika Syarikat untuk sekurang-kurangnya 300 batu yang tidak dikenali tanpa dipintas adalah lebih memberatkan. 

Hakikat itu juga masuk ke ruang udara Eropah memberatkan juga, barisan pertama pertahanan meluluskannya. Saya hanya mempunyai satu komen - logik perlu diguna pakai dalam hal ini, kita tidak akan mendapatkan kebenaran daripada MSM dengan apa-apa dan bukti yang kita lihat Sandy Hook, terbang ke pusat perdagangan dunia dan menonton Bat Man. 

 UPDATE: kesimpulan akhir saya: apa yang saya fikirkan adalah; mereka cuba satu eksperimen sedikit, dan jika mereka terlepas dengannya, maka pesawat itu akan merempuh atas nama Iran atau Arab. Jika mana-mana masalah yang timbul, cerita penutup adalah untuk pergi ke kesan penuh daripada tahap tertinggi. BAHAWA adalah apa yang saya fikir berlaku, dan kita bernasib baik. 

 Posting Asal: 

 Walaupun negeri Belanda tidak terlibat dalam permainan jahat ini , dan mendakwa ia adalah "jet kargo", bukanlah setiap hari bahawa kapal terbang 777 yang tidak dikenali terbang lurus ke arah sidang kemuncak nuklear di mana semua pemimpin di dunia (sans Israel) sedang berada. 

 Saya lebih suka mengatakan ia adalah 99.9999% adalah – MEREKA TELAH MENDEDAHKAN, PENERBANGAN MH370 TELAH DITEMUI DAN BERJAYA MENCEGAHNYA DARIPADA MEREMPUH PERSIDANGAN NUKLEAR, SASARAN SAMA YANG SEMUA ORANG TELAH JANGKAKAN. 

 Dan kepada Belanda: Syabas atas kejayaan menemukan pesawat MH370! Dedahkan apa sahaja kepalsuan yang telah dipasang untuk menyembunyikannya dan kembalikannya kepada syarikat penerbangan Malaysia. Kemudian mula bertanya kepada juruterbang (jika terdapat) persoalan-persoalan serius mengenai di mana penumpang-penumpang itu ditempatkan.

 Alasan cukup mudah bagi menentukan kebarangkalian jet yang dipintas itu adalah pesawat MH370. Daripada beratus-ratus ibu jika tidak berjuta-juta penerbangan setiap tahun, jet jumbo terbang dengan transponder dimatikan untuk mengelak dari dikenali, hampir tidak pernah berlaku walaupun sekali setahun di peringkat global, apatah lagi ke arah sidang kemuncak nuklear di mana semua pemimpin di dunia (sans Israel) sedang berada dan hakikat ini adalah 777, pesawat yang sama yang masih hilang, mudah bukan? 

 Mereka boleh spin apa sahaja keatas perkara ini dan mencampaknya terus kedalam tong sampah, berapa kali anda mendengar Tentera Udara bingkas untuk memintas sebuah jet jumbo yang tidak dikenali, apatah lagi tentera udara Belanda? 
 Malaysia Airlines, pesawat anda telah ditemui. Tuntutlah ia semula, Bukalah apa sahaja kepalsuan yang telah dipasang untuk menyembunyikan apa yang sebenarnya, suruh mereka mengecatnya semula, serbis dan letakkan ia segera kembali dalam armada anda dan jika mereka bermain switcherooanda kini tahu siapa yang mengambilnya. 
 Cerita ini adalah bahawa ini adalah pesawat kargo. Menarik, kerana orang Yahudi kini memiliki Fedex, DHL, UPS dan majoriti syarikat penerbangan lain, dan hanya syarikat penerbangan kelas tinggi akan menerbangkan jet 777. Jika jet ini berakhir milik tentera sesiapa pun, itu yang sama buruk. Jika anda ingin tahu siapa musuh itu, hanya melihat untuk melihat yang berakhir dikenal pasti sebagai pemilik  "pesawat kargo" ini dan jika ia berakhir menjadi orang-orang Arab, BAHAWA ini juga adalah suatu perancangan. 

 Artikel asal yang disiarkan oleh Belanda telah disimpan. Ini tidak boleh disenyapkan, jika sesiapa cuba, saya akan meletakkan yang asal segera kembali dalam talian dalam bentuk Jpeg mailable.  Sumber : JIMSTONE



Thursday, March 27, 2014


Dua Pesawat Pejuang pintas Boeing 777 yang tak dikenali..

Posted by Anak Sungai Derhaka

Insiden ini telah dilaporkan oleh CNN semalam, dalam laporanya CNN melaporkan pihak berkuasa Belanda telah menggerakkan dua buah pesawat pejuang bagi memintas sebuah pesawat Boeing 777 yang menceroboh ruang udaranya.

Pesawat Boeing 777 milik LAN Cargo terbang  untuk ke Amsterdam dari Miami telah diiring keluar dari ruang udara Belanda kerana telah melanggar perintah sekatan udara  yang dikuat kuasakan sekitar kawasan  Sidang Kemuncak Keselamatan Nuklear 2014 (NSS 2014) yang berlangsung di The Hague

Edmund Messchaert, jurucakap Kementerian Keselamatan dan Keadilan Belanda, memberitahu CNN, pesawat pejuang F16 Belanda itu hanya mengikut protokol atau SOP dengan mengiringi pesawat Boeing itu ke Jerman tanpa sebarang kejadian tak diingini.
Fighter jets intercept plane that breached summit flight restriction 
The Royal Dutch Air Force scrambled fighter jets on Monday to intercept a cargo plane that entered Dutch airspace without proper clearance as world leaders gathered in the Netherlands for a nuclear security summit.  
The LAN Cargo Boeing 777 bound for Amsterdam from Miami "was diverted away" from Dutch airspace due to restrictions around the summit in The Hague, Edmund Messchaert, spokesman for the Dutch Ministry of Security and Justice, told CNN.  
Messchaert said Dutch F16 fighters followed protocol and escorted the plane to Germany without incident. He said LAN Cargo apparently forgot to apply for permission to land or didn't know airspace restrictions were in place for the summit.  
A statement from the hauler, based in Chile, confirmed Flight UC 1503 wasn't able to land in Amsterdam and was diverted to Frankfurt "because of an error in the special classification of the flight."  
The plane was later permitted to continue to Amsterdam, the airline said ~ CNN
Itu kat negara orang.. tak adanya diaorang main sangka-sangka saja.. dikesan ceroboh terus dipintas dan diiring keluar.. ikut SOP yang ada..

Biarpun dalam hal ini Juruterbang itu mungkin akan berkata " Tak sangka lah pulak aku, tak boleh terbang kat situ..."

Tentera Udara mereka peduli apa??... Tapi kat negara kita ni?.. malas dah aku nak komen.. korang bacalah apa penjelasan TUDM di ( SINI )

Cuba bayangkan berapa banyak tenaga dihabiskan, berapa banyak pula wang yang telah dibelanjakan untuk menjalankan operasi mencari dan menyelamat yang kini dah ditukar menjadi operasi mencari sahaja hanya jika pesawat yang tak dikenali kemudiannya dikenali sebagai MH370 itu dipintas ketika melintas Semenanjug?

Mungkin juga pesawat F16 tersebut memintas Boeing 777 itu kerana dua pemimpin UMNO iaitu Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Zambry Abdul Kadir berada dalam sidang tersebut kalu tak ada pemimpin UMNO tu tak akan dipintasnyalah..

Mungkinlah...kah..kah..kah...

Ni print screen laporan tu.. mana tahu esok atau lusa dah hilang laporan ni..

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena